aslında ben wave kullanıyorum fiyatı zorlarsam 1300 kadar olur
şunlar arasındayım
htc desire z
s.e xperia arc
samsung galaxy s i9000
htc desire s
nasıl bir kullanıcı olduğumu şu şekilde anlatayım
tabiri caizse hayvan gibi sms yazarım
fotoğraf çekerim ( en az wave s8500 gibi olmalı kamerası ama htc 8m.p olan bile bana wave hissi vermedi)
mp3-film bolca
oyun oynarım asphalt nfs shift nova falan filan
nette dolaşırım kısacası bu
wave yine kullanıcam 2. olarak alıcam bir tel işte sizce ne iyi gider xperia arc işlemci ve ramı biraz minik geldi zaten wave bu konuda xperia arcdan daha iyi :/ ne alıyım çok karıştı aklım çok sms yazdığım için desire z diyorum ama :/