htc desire z hakkında yorumlarınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
    Konu Sahibi
htc desire z hakkında yorumlarınız
htc desire z hakkında yorumlarınız
 


61semih

61semih

Üye
guzel fakat ederınden pahalıya satılıyor bence.sırf klavyelı dıye.bırde klavyesınde kronık bır sorun var sanırım.zamanla gecseyebılıyormus buda ılerde sorun cıkarır fakat bu tur telefonların cogunda var bu sanrım.ıllede klavyelı dusunuyorsanız motorolanın telefonlarını onerırım
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
    Konu Sahibi
aslında ben wave kullanıyorum fiyatı zorlarsam 1300 kadar olur
şunlar arasındayım
htc desire z
s.e xperia arc
samsung galaxy s i9000
htc desire s


nasıl bir kullanıcı olduğumu şu şekilde anlatayım
tabiri caizse hayvan gibi sms yazarım
fotoğraf çekerim ( en az wave s8500 gibi olmalı kamerası ama htc 8m.p olan bile bana wave hissi vermedi)
mp3-film bolca
oyun oynarım asphalt nfs shift nova falan filan
nette dolaşırım kısacası bu

wave yine kullanıcam 2. olarak alıcam bir tel işte sizce ne iyi gider xperia arc işlemci ve ramı biraz minik geldi zaten wave bu konuda xperia arcdan daha iyi :/ ne alıyım çok karıştı aklım çok sms yazdığım için desire z diyorum ama :/
 
cs1453

cs1453

Üye
süper bi şey yaw anlatılmaz yaşanır 4 gündür pc kullanmıyorum her işimi halledebiliyorum telefondan :D:nargile:
 

McCeNe

Üye
desire z güzel smartphone. ama klavyesinin pek sağlam olmadığı söyleniyor. bir de fiyatı bana da pahalı geldi. ekstra olarak tavsiyede bulunmam gerekirse lg optimus black tavsiye ederim.
 
fireman87

fireman87

Üye
Özelliğine lafım yok ama boyut olarak çok büyük, hele bide açılınca :dry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt