htc desire x kafayı yedi

Sponsorlu Bağlantılar

marowak

Üye
    Konu Sahibi
htc desire x kafayı yedi
telefona sim kartı takınca telefon sapıtıyor kendi kendine tuşlara basıyor vs. karma karısık bişeyler yapıyor
 


abandonware

abandonware

Üye
böyle bir şeyi ilk kez duyuyorum, telefonu sim kartsız açıp 'yeniden başlatmayı' dene veya fabrika ayarlarına geri döndür
 

marowak

Üye
    Konu Sahibi
Saçma bi sorun ama halen devam ediyor. Mobil veri - yalnızca gsm secince tel deliriyor.fabrika ayarı, rom yukledim ..suan yalnızca wcdma da kullaniyorum
 
abandonware

abandonware

Üye
yüklediğin mod gsm mi yoksa cdma mı? cdma romlarda sıkıntı çıkabilir..

sorunun neyden kaynaklandığını hala anlamadım :hmmm
 

marowak

Üye
    Konu Sahibi
Sorun mobil veride yalnızca gsm açtığımda dokunmatik kendiliğinden işlemler yapıyor... Yalnızca wcdma da sorun yok
 
abandonware

abandonware

Üye
açıkçası hiç bir bilgim yok :hmmm
 
0MG90

0MG90

Üye
Garip bir şey bilemedim
Servise ver garantisi varsa
 
messevim

messevim

Üye
Acaba sorun yazılımsal değil de , donanımsal mı ?
 

marowak

Üye
    Konu Sahibi
Anlamadimki... Bi ara telefonu söküp iyice bi yıkayıp deniyim.. ama turkcell kullanırken böyle bi sorun yoktu.. vodafone geçtim ilk baslardada bundada sorun yoktu..son bikac gündür böyle yapmaya başladı..bide bu sorun başladığından beri çok ısınmaya başladı telefon
 
abandonware

abandonware

Üye
Anlamadimki... Bi ara telefonu söküp iyice bi yıkayıp deniyim.. ama turkcell kullanırken böyle bi sorun yoktu.. vodafone geçtim ilk baslardada bundada sorun yoktu..son bikac gündür böyle yapmaya başladı
Yardımcı olmak istiyorum ama şu ana kadar ne duyduğum nede gördüğüm bir sıkıntıdan bahsediyorsun dostum. Virüs bulaşmış olabilir mi belki? Play'den avast! gibi bir antivirüs indirip taratsan nasıl olur? Bi dene derim..
 


Üst Alt