Htc Desire S-Görüntü gitti gelmiyor.

Sponsorlu Bağlantılar

cbedir

Üye
    Konu Sahibi
Htc Desire S-Görüntü gitti gelmiyor.
Arkadaşlar Merhaba;

Yeni aldığım (ki daha 20 gün oldu) HTC desire s modeli cep telefonumun görüntüsü bugün sabah kendi kendine gitti.Herhangi ters bir işlem yapmadım.Hatta dün gece bir telefon görüşmesi yapıp yanımda ki konsolun üzerine bıraktım.Sıkıntı sizce neden kaynaklı ve bir çözümü var mı?
 


serdar84

serdar84

Üye
gecmis olsun nokia alsaydin böyle olmazdi taylandda yapilan telefondan ne bekliyorsunki zaten adamlar 20 kurus birde kuru ekmek alaiyorlar günlük
 
nexpow

nexpow

Üye
gecmis olsun nokia alsaydin böyle olmazdi taylandda yapilan telefondan ne bekliyorsunki zaten adamlar 20 kurus birde kuru ekmek alaiyorlar günlük

symbiancıların yeni yöntemi bu herhalde üye kazandırmak için:d:
 
hakandaspinar

hakandaspinar

Üye
bıraksınlar symbianmı allah düşmanımın başına vermesin bendede bu tarz problem oldu bir kaç kere konuşma yaparken ekran kanıp açılıyordu taki telefona fazladan yüklediğim 1 ton uygulamalardan fabrika reset yaparak kurtulana kadar bataryayı çıkar tak ses aşağı ve güç tuşuna bas karşına beyaz fonlu bi menu açılıyorsa yazılımsal bir problem var.
 
TasteKiN

TasteKiN

Üye
gereksiz uygulama ve internetten yüklenen uygulamalar telefona çok zarar veriyor
 
Necmati

Necmati

Üye
Arkadaşlar Merhaba;

Yeni aldığım (ki daha 20 gün oldu) HTC desire s modeli cep telefonumun görüntüsü bugün sabah kendi kendine gitti.Herhangi ters bir işlem yapmadım.Hatta dün gece bir telefon görüşmesi yapıp yanımda ki konsolun üzerine bıraktım.Sıkıntı sizce neden kaynaklı ve bir çözümü var mı?
cihazınıza uygulamalar vs. onu yoracak şeyler yükledinizmi
 

NRLPSL

Üye
Ben de bir ay önce aldım. İki defa ben de ekran kapanmasıyla karşılaştım ve bu problem değil çünkü telefonun ekranının kapanmasının sebebi telefonu 1 haftaya yakın hiç kapatmadan kullanmak. Yani kısaca şarjı tam boşalıncaya kadar kullanınca böyle bir problemle karşılamazsınız.
 

wuhawwet07

Üye
arkadaşlar konu üzerinden baya zaman geçmiş ama benimde sanırım başıma gelen aynı sorun. telefonu alalı 6 ay falan oldu. telefonun durup dururken görüntüsü gitti ve telefon açık olmasına rağmen ekran görüntüsü gelmiyor. telefon ışıkları yanmaya devam ediyor. HTC desire z modeli. sizce garantiye mi götüreyim yoksa yapmam gereken bir şeyler mi var? yardımcı olursanız sevinirim.
 


Üst Alt