caruhe
Üye
HTC Desire root sonrası market sorunu
Selam arkadaşlar;
HTC desire kullanıyorum. 2.3 gingerbread yükledim sonrada teli rootladım.
Root'dan önce hiçbir sorun yoktu ama şimdi marketten program indirmeye çalışınca uygulamanız yüklecek diyor, yukarda sol
üstte indirme simgesi görünüyor sonra biir şey olmuyor... nedne olabilir acaba?
HTC desire kullanıyorum. 2.3 gingerbread yükledim sonrada teli rootladım.
Root'dan önce hiçbir sorun yoktu ama şimdi marketten program indirmeye çalışınca uygulamanız yüklecek diyor, yukarda sol
üstte indirme simgesi görünüyor sonra biir şey olmuyor... nedne olabilir acaba?
