karizma yönünden ikisi de iyi,ama hız dersen desire hd,android sistemi var,kamera ve sesi çok iyi.
mesela benim elim küçük,büyük telefon kullanamıyorum aynı zamanda elim terler, o yüzden klavyesi olan cihaz işimi daha çok görür.
sen desire hdyi al,hattaacil değilse bekle htc sensation al şarjı daha iyi gider daha iyi desire hdden.