htc desire HD yada blackberry torch 9800

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

By_ALLY

Üye
    Konu Sahibi
htc desire HD yada blackberry torch 9800
bu iki telefon arasında kaldım bu telefonlar hakkında bilgi istiyorum kullanan arkadaşlardan
 


serkan719

serkan719

Üye
+1
HTC Desire HD
 
ricardo45

ricardo45

Üye
karizma yönünden ikisi de iyi,ama hız dersen desire hd,android sistemi var,kamera ve sesi çok iyi.
mesela benim elim küçük,büyük telefon kullanamıyorum aynı zamanda elim terler, o yüzden klavyesi olan cihaz işimi daha çok görür.
sen desire hdyi al,hattaacil değilse bekle htc sensation al şarjı daha iyi gider daha iyi desire hdden.
 
pRime.

pRime.

Üye
Htc tabiki
 
'Patron

'Patron

Üye
Htc Desire HD al kesın kaçırma.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
eğer şarz sorun değilse dhd :)
 
ricardo45

ricardo45

Üye
bak bu doğru,arkadaş 1600lük batarya da aldı,normal kullanımla şimdilik 36-37 saat gidiyor.ama üstündeki batarya ona yetmiyor.htcnin en büyük sorunu şarj.ama harika telefon
 

hüseyinyalcin

Üye
eğlence için arıyosan htc ama işim görülsün diyosan tabiki blackberry (htc alcaksan şarz sorununu gözden çıkarcaksın)
 
ricardo45

ricardo45

Üye
geniş ekran kapasitif dokunmatik,arkada çalışan uygulamalar,sana muhteşem bir deneyim yaşatan htc sense..vs..
bunlardan dolayı oluyor,ama cihazları harika ötesi.makinayı alırsın üstüne orijinal 1600lük batarya da alırsın 1,5-2 gün gider normal kullanımda.mesela ben bodrum katta çalışıyorum ankaranın göbeğinde olsam da avea çekmez oluyor.telefon şebeke bulcam diye farketmeden öyle bir güç tüketiyor ki 1 günde şarja takılmak gerekiyor hiç kullanmadan ya desire hdde
 
61semih

61semih

Üye
telefonların şarjını olumsuz etkılıyen faktorler zaten titreşim.konuşmak,şebeke aramak ve araba tren feln da ıken telefonka konusmak cunku seyehat halındeyken konusmanın yanında telefon sebekede arıyor durmadan yerınız degıstıgı ıcın.titreşim ve acık olan uygulamalar dolayısıyla ıslemcının nekadar calıstıgı.yanlıs ve eksık olan arkadaslar duzeltebılır.htc nın sounuda bu ekranları cok buyuk ,işlemci güçlü,telefonun arayuzundekı calısan hareketlı hava durumu arkaplan vs kısacası sense.samsung da bunun bukadar yaşanmamasının nedenı superamoled ekran olması baya bır enerji tasarrufu sağlıyor
 
gunesinoglu

gunesinoglu

Üye
geniş ekran kapasitif dokunmatik,arkada çalışan uygulamalar,sana muhteşem bir deneyim yaşatan htc sense..vs..<br />
bunlardan dolayı oluyor,ama cihazları harika ötesi.makinayı alırsın üstüne orijinal 1600lük batarya da alırsın 1,5-2 gün gider normal kullanımda.mesela ben bodrum katta çalışıyorum ankaranın göbeğinde olsam da avea çekmez oluyor.telefon şebeke bulcam diye farketmeden öyle bir güç tüketiyor ki 1 günde şarja takılmak gerekiyor hiç kullanmadan ya desire hdde
<br />
<br />
bu şarj olayinda wave2ile hedefi tam 12'den vurdum. internete giriyorum hergün düzenli olarak yaklaşık bir saat civari radyo müzik tlf görüşmesi vs vs aşağı yukarı 3gün gidiyor batarya. eğer sürekli internet olursa 4.5saat civari gidi yo batarya. beni htc.de korkutan problem kullanıcıların bahsettiği dayanıksız batarya performansı.
bu şarj konusunda bu sefer tam 12'den vurdum yat
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt