Sensationda S.lcd ekran Desire HDde tft lcd ekran var ve arasında uçurum olmasada görüntü farkı tabiki olur. Sensationun çözünürlüğü 960x540 Desire HDnin 800x480 yani sensation daha nettir. Sensation 1.2 ghz çift çekirdekli Desire HD 1 ghz tek çekirdekli yani sensation çok daha hızlı. Sensation 1080p Desire HD 720p video çeker yani sensation daha iyi. İşletim sistemi sensation 2.3 ile Desire HD 2.2 ile gelir yani performans açısından telefonu etkiler ve sensation daha iyi. Ve bildiğim kadarıyla Htc sensation htc sense 3.5 Desire Hd ise 3.0 ile geliyo buda sensationun daha iyi arayüze sahip olması anlamına gelir. Yani kısacası her konuda sensation daha üstün bi telefon. Ama desire hd de çok sağlam telefondur ve arasındaki fiyat farkı senin için sorun olucaksa desire hd alabilirsin. Yok fiyat sorun değil dersen sensation tabiki. Eğer istersen fiyat aralığını belirtirsen burdan yada özelden farklı modeller de önerebilirim..