petrcenk
Üye
Hp Pavilion g6 çok ısınıyor.
Arkadaşlar bende hp pavilion g6 lapop var. 2 sene oldu daha format filan çekmedim son günlerde laptopda oyun oynarken çok ısınmaya başladı. oyunun sesinden çok fan sesi çıkıyor. sonra oyun oynarken birden ekran kararıyor. ve hiç bir işlem yapamıyorum. sonra açma düğmesine basarak kapatıom tekrar açtığımda bana siyah ekranda hata veriyor. Arkadaşlar hatada bıos la ilgili bişe yazıo ve system temparature 90D gösteriyor. ve yazıların en altında da hp sitesinin linki var . Arkadaşlar bana önerebilceğiniz birşeyler var mı? Soğutucumda var ama yine kar etmıyor.
Cevap Verdiğiniz için çok teşekkürler
Cevap Verdiğiniz için çok teşekkürler


katlanacaksın malesef.