Hp Pavilion g6 çok ısınıyor.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

petrcenk

Üye
    Konu Sahibi
Hp Pavilion g6 çok ısınıyor.
Arkadaşlar bende hp pavilion g6 lapop var. 2 sene oldu daha format filan çekmedim son günlerde laptopda oyun oynarken çok ısınmaya başladı. oyunun sesinden çok fan sesi çıkıyor. sonra oyun oynarken birden ekran kararıyor. ve hiç bir işlem yapamıyorum. sonra açma düğmesine basarak kapatıom tekrar açtığımda bana siyah ekranda hata veriyor. Arkadaşlar hatada bıos la ilgili bişe yazıo ve system temparature 90D gösteriyor. ve yazıların en altında da hp sitesinin linki var . Arkadaşlar bana önerebilceğiniz birşeyler var mı? Soğutucumda var ama yine kar etmıyor.

Cevap Verdiğiniz için çok teşekkürler :D
 


taylan08

Üye
system temparature 90D bu sıcaklık sınırıdır ekran kartı veya işlemci bu sınıra geldiğinde pc kapanır yada mavi hata verir ama genellikle ekran kartı bu kadar ısınır bence sen git pc tamirciye ver termal macunları yenilesin fanını falan iyice temizlesin eskisi kadar ısınmaz böylece
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
HP lerin alışılmış sorunu sıcaklık.
90 dereceyi gördümü kapanır.
çaresi yok :ehe
temizlettir sogutucu kullan :) katlanacaksın malesef.
 
A3rman

A3rman

Üye
O serilerde var ısınma sorunu benim bildiğim . Bi içini temizle fanı filan ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt