CouTFeeL
Üye
Çoğunlukla Mor Renkte Olsun Yeter![]()
tamam o zaman açık kapalı belli olması için kenarları yine yeşil kırmızı kalsın ortasında oynama yaparım
uygunmu ?
Çoğunlukla Mor Renkte Olsun Yeter![]()
uygunmu ?Rica ederimçok beğendim teşekkürler![]()

Rica ederim

Rica ederimeline sağlık güzel bir set olmuş

Rica ederim liselimisin sende Allah kolaylık versinçok güzel ellerine sağlık sınavların kolay gelsin benimde var 2 hafta boyunca aralıksız
Rica ederimellerine sağlık teşekkürler

Çok bekletmem ya bu akşam biraz yaparım farklı renklerdearkadaşın da dediği gibi farklı renklere açık bir tasarım olmuş kardeşim ama sen yinede sınavına çalışbiz bekleriz kolay gelsin

tamam o zaman açık kapalı belli olması için kenarları yine yeşil kırmızı kalsın ortasında oynama yaparımuygunmu ?
Hmmaçıkken jb mavisi kaplıyken de kırmızı olabilir veya kapalı iken gri de olur![]()
Tamam onuda yaparım
bu akşam yapmaya çalışırım hepsini 
Peki ama açık kapalı olduğu pek anlaşılmaz yinede sen öyle istiyorsan öyle yaparım sorun olmaz benim için
Mor Ve Kırmızı Olursa Yeşil Olmasınİyi Olur
![]()

Tamam başlıyorum yapmayaMor Açık(Devrede) Kırmızı Kapalı (Devre Dışı) Olsun


Rica ederim


Rica ederim abi sen onayladıysan Tamamdırwaaay ellerine sağlık kardeşim gayet güzel olmuşanlaşıldı sen koyu yeşili çok sewiyon
![]()




zaten genelde açık kapalı olayları yeşil ve kırmızıyla belli edilir oluru budur bunun, tabi ben açık yeşil kullanıyorumRica ederim abi sen onayladıysan Tamamdır
Ben açık yada kapalı olduğunu hep karıştırdığım için Yeşil ve kırmızı yapıyorum togglleri ama diğer türlü tema olarakta yeşil ve JB mavisi tercihimdir![]()
sen koyu yeşil kullanmışsın ondan dedim koyu sunu daha çok sewiyon die 
kapalı olunca kırmızı açık olunca mor oluyor ?
Arkadaşlar Fotoğraflardan Mor Olan Resimdeki Gibidir Bakıp Karar Verin Güzel Paylaşım 

Dalgınlıkya İşte Tamam Neyse Allah Razı Olsun Ellerine SağlıkArkadaşlar Fotoğraflardan Mor Olan Resimdeki Gibidir Bakıp Karar Verin Güzel Paylaşım
![]()
korkuttun ya açıkkende kırmızı kalıyo sandım
neyse beğendiysen sorun yok 
