hoşgeldin yok mu :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
'Lorelai

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
hoşgeldin yok mu :)
Son birkaç gündür sitede ziyaretçi olarak geziniyordum. Açılan konulara,yazılan mesajlara,aranızdaki arkadaşlığa baktıkça insanın üye olmaması için hiçbir sebep yok diye düşündüm ve üye oldum. Umarım yabancılık çekmem :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall, Tuba.Erva, Sidretül Münteha ve 2 diğerleri


Revengeful

Emekli Yönetici
Hosgeldin :)

:hmmm
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
Hoşbuldum.
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Hoşgeldin spaydi :D
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Hoş Geldin.
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
İlk ve son söyleyişindir umarım 'spaydi' lafını :D
Yine de hoş buldum teşekkürler ikinize de :)
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Hoşgeldin şakasıydı :d:
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
Güzel öyleyse. Resmi olmaktan iyidir. :D Resmi konuşmalarda,ortamlarda vs. rahat edemiyorum :D
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Hoş geldin...
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
Hoş buldum. :)
 
greenmile

greenmile

Üye
hoşgeldin:)
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
hoş geldin.:)
 
Kral 63

Kral 63

Üye
Hoşgeldin
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
hoşgeldin .. iyi vakit geçirmen dileğiyle. :)
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
hoşgeldin
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
hoşgeldin iyi vakit geçirmen dilegiyle
 
Dafny

Dafny

Üye
Hoşgeldin
 
zaza

zaza

Üye
hoşgeldin iyi forumlar :)
 
join_23

join_23

Üye
hoşgeldin babacım..
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
    Konu Sahibi
Tekrar hoş buldum.
Yalnız 'babacım' ne ya ? :) Bir şey derdim de yeri değil. :D İsmim Mina :)
 
  • Beğen
Tepkiler: buketcik
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt