Hoşçakalın kardeşlerim (: ...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

by_mecho

Üye
    Konu Sahibi
Hoşçakalın kardeşlerim (: ...
Arkadaşlarım 7 senelik nokıa devrimine bugün bir son verdim ve kendıme HTC 3D aldım , N8 i ablama devrettim iyiki varsınız iyiki bu forumdaydım .. Hoşçakal Nokıa , Hoşçakal Symbıan..
 
Tepkiler: maximumm17
yolun açık olsun yakında şarz dayanmıyor diye gelirsin
 
Tepkiler: by_mecho
güzel telefon htc kardeşim cok iyi etmışsın tebrıkler
 
Tepkiler: by_mecho
aynen ama burası bir farklı. Androidde soru soruyorum cevaplayan yok. Burda en geç 5dk çözüm elinde. Yolun açık olsun.
 
Tepkiler: by_mecho ve DenizhaNq

papakudioflu

Emekli Yönetici
hayırlı olsun dostum allah pişmanlık vermesin

----------Eklendi @ 23:27:17 ---------- Yazıldı @ 23:26:02 ----------

bende lumia serisine geçicem ama symbianıda bırakmıycam n8 imi ikinci telefon olarak kullanıcam sırf bu ottamdan uzaklaşmamak için
 
Tepkiler: by_mecho ve Esendağlı

Emre-45

Üye
Bu sitede android bölümü ölü zaten.Symbianım varken takılıyordum artık başka forumlardayım hep
 
Tepkiler: by_mecho
güle güle kendini kurtarark en iyisini yaptın
 
Tepkiler: by_mecho

jatvalca

Üye
hayırlı olsun güle güle kullan kardeş
 
Tepkiler: by_mecho

Tuba

Üye
Hayırlı olsun güle güle kullanın Tartışma çıksın istemediğimiz için konu yeri de değil zaten
 
Tepkiler: matchless
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...