"Hoşçakal" ımı bırakıyorum yüreğine usulca..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
"Hoşçakal" ımı bırakıyorum yüreğine usulca..
Gerektiği kadar sevilmeli sevgili ve gerektiği kadar verilmeli değer..
Aşk bilmecesinin en kısa sözcüğüdür "acı"..
Ya çekersin uzun uzadıya sancısını...
Ya da acı vererek sevgiliyeçıkartırsın acısını..

Kıyamadım...!

Sözcükler dizildi boğazıma bir bir..
Söylemek istedimsöyleyemedim..

Kıyamadım kıymetlim...!
Yutkundum...
Yutamadım...

Nefesimi zorlayan yerdetam orda iştekala kaldı sana dair söyleyeceğim tüm sözler..
"Ya haykırmalıyım tüm gücümle kulağınaya boğulmalıyım sessizce.."
Artık saat ayrılığı vururken..
Bu kadar mı hızlı kovalardı akrebi yelkovan..
Bu kadar mı sona hızlı yaklaşacaktık..
Bir "elveda" sözcüğü can çekişiyor dilimde...
Bir çıksa ağzımdankendime gelecek tüm yaşamım..

"Sen" den ibaretti her şey..
"Sen" den sonrası bir adım sessizlik..
"Sen" den öncesi koca bir çığlık..

Kıymetlim...!
"Hoşçakal" ımı bırakıyorum yüreğine usulca..
Kıymetini bil..!
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Güzel bir şiir...
Ellerine sağlık sbl...
 
Pure Life

Pure Life

Üye
yüreğine sağlık
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
okuyan gözlerınıze saglık..
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
yazanin sunanin eline saglik :oke:
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
yazanın yuregıne saglık gercekten harıka yazmıs.
saolasın.
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
yüreğine sağlık çok güzel
 
Aksi

Aksi

Üye
    Konu Sahibi
eyvallahh..
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
çok güzel ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez


Üst Alt