Uygulama hoparlör de cızırtı var

Sponsorlu Bağlantılar

best1905

best1905

Üye
    Konu Sahibi
hoparlör de cızırtı var
S.a s3 mini kullaniyorum cm 10.1 yükledim sonra touchwiz tabanli dmod romunu kurdum bazı şarkılarla hoparlör hafif cızırtı yapıyor wipe data factory reset yaptım çoğu şarkıda cızırtı olmuyor ama bazı yüksek sesli şarkılarda oluyor bunu nasıl halletcem sorunum donanımsal degildir insallah stock rom atsam duzelirmi
 


hallil60

hallil60

Üye
büyük ihtmlle dene zararı yok
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
ses ayari yapildiysa genelde kulakliga gore yapildigi icin hoparlorde iyi ses cikmiyo cizirti yapabiliyor. bende beata audio modu varken yapiyodu ama artil kullanmiyorum cizirti yok.
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
kullandığın romla ilgili olabilir sesini yükseltmiştir böylece çıkışı zorladığından cızırtı yapar haddinden fazla ses çıkarırsa öyle olur. Orjinalle dene aynı sorun yoksa normaldir ama aynısını orjinaldede yapıyorsa hoparlörün patlamıştır o gelende sürtünmeden olan sestir
 
best1905

best1905

Üye
    Konu Sahibi
şimdi denedim orijinaldede custom romdada yapmıyor test menüsünden test ettim hoparlorü sorun yok kulağımın çok yakının getirince cızırtı oluyor bazı şarkılarda duyulmayacak kadar az cızırtı patlamış olsa çokmu cızırdar
 


Üst Alt