carantinas
Üye
Hoparlor cızırtı sorunu
Selam arkadaşlar başına gelen varmı bilmiyorum ama ben ne zaman 3gs ile bir video yada ses kaydetsem sesi cızırtılı olarka kaydediyor hemde aşırı derece de kaydettiğim video yada ses kaydını açtıgımda bariz bir cızırt geliyor sebebi nedir anlamadım her defasında da yapmıyor bunu ayrıca bazen de düzgün kayıt yapıyor. aynı sorun olan arkadaşlar var mı acaba?
