Hırvatlar cok sert oynuyor!..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
rafaelnadal

rafaelnadal

Üye
    Konu Sahibi
Hırvatlar cok sert oynuyor!..


G.SARAY, UEFA'daki rakibi Koprivnica'yı çok ciddiye alıyor. Yardımcı antrenör Ahmet Akcan, Hırvat takımının deplasmanda 2-0 kazandığı Zagreb maçını izledi ve raporunu Kalli'ye verdi. Akcan'ın raporunda, Hırvat ekibinin kanatları çok iyi kullandığını, sert futbol oynadığı belirtilerek, "Dikkatli olmalıyız" dediği öğrenildi.

inş bunun sahası bataklık gibi diildir:D
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Önceki takımlarıda ciddi alıolardı hadi bakalım inş. başarılı olurlar..

Fenere gülenler ndnse kendilerine hiç bakmıolar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt