rafaelnadal
Üye
Hırvatlar cok sert oynuyor!..
G.SARAY, UEFA'daki rakibi Koprivnica'yı çok ciddiye alıyor. Yardımcı antrenör Ahmet Akcan, Hırvat takımının deplasmanda 2-0 kazandığı Zagreb maçını izledi ve raporunu Kalli'ye verdi. Akcan'ın raporunda, Hırvat ekibinin kanatları çok iyi kullandığını, sert futbol oynadığı belirtilerek, "Dikkatli olmalıyız"
inş bunun sahası bataklık gibi diildir
G.SARAY, UEFA'daki rakibi Koprivnica'yı çok ciddiye alıyor. Yardımcı antrenör Ahmet Akcan, Hırvat takımının deplasmanda 2-0 kazandığı Zagreb maçını izledi ve raporunu Kalli'ye verdi. Akcan'ın raporunda, Hırvat ekibinin kanatları çok iyi kullandığını, sert futbol oynadığı belirtilerek, "Dikkatli olmalıyız"
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
dediği öğrenildi. inş bunun sahası bataklık gibi diildir

