Baydırman
Moderator
Noldu la neco

Noldu la neco

SıkıldımNoldu la neco![]()

Hüsnü şenlendiriciyi çağırayım mı?Sıkıldım![]()

GerekmezHüsnü şenlendiriciyi çağırayım mı?![]()

Şenlendirirdi belkiGerekmez![]()

Artık sıkılmıyorumŞenlendirirdi belki![]()

Nası şenlendirdim amaArtık sıkılmıyorum![]()

Nası şenlendirdim ama![]()

sana yazamıyorum profilin görüntülenmiyor bana özel mesaj atsana
Napacan abi necoyusana yazamıyorum profilin görüntülenmiyor bana özel mesaj atsana

İnme?Kalbine inme indircem![]()

Neden?Neyse vazgeçtim

Nasıl abi?Kalbine inme indircem![]()

Birde bir mesajla dönmediğine göre söyleyeceklerime de tepkisiz kalacaksın sonucuna vardımNeden?![]()
Biraz kişisel bir mevzuNasıl abi?![]()

"Kendine gel laBirde bir mesajla dönmediğine göre söyleyeceklerime de tepkisiz kalacaksın sonucuna vardım
Biraz kişisel bir mevzu![]()
" mı diyecektin abi? 
Mesaj diyor mesaj. Bana özel mesaj at diyor.Neden?![]()
Pek sayılmaz"Kendine gel la" mı diyecektin abi?
Mesaj diyor mesaj. Bana özel mesaj at diyor.


Evet geç geliyorum ama belki sorulara geç cevap verebilirimBirde bir mesajla dönmediğine göre söyleyeceklerime de tepkisiz kalacaksın sonucuna vardım
Biraz kişisel bir mevzu![]()
