Cezzbedici3
Üye
Hayır düşmez. 1-2 kuruş dalgalanır salı günü ABD başkanlık seçimi var o da kastırır birazDüşer mi abi yakın zamanda![]()
Daha da çıkacak şimdi biraz naz yapacak sadece
Seçim sonuçlarına göre belirlenecek gidişat
Hayır düşmez. 1-2 kuruş dalgalanır salı günü ABD başkanlık seçimi var o da kastırır birazDüşer mi abi yakın zamanda![]()
Mesela kılintın seçilirse ne olur tıramp seçilirse ne olur abiHayır düşmez. 1-2 kuruş dalgalanır salı günü ABD başkanlık seçimi var o da kastırır biraz
Daha da çıkacak şimdi biraz naz yapacak sadece
Seçim sonuçlarına göre belirlenecek gidişat

O zaman kılintının kazanması daha iyi olur diyebilir miyiz?Trump kazanırsa değerlenmeye devam
Clinton seçilirse doların yükselişi bir süre durur.
Bu arada kurların salımı yine tersine döndü yukarı doğru coşmaya devam ediyorlar

Söyle o zamanAbd de kimin kazanacağını biliyorum![]()

724|\/||*O zaman kılintının kazanması daha iyi olur diyebilir miyiz?
Söyle o zaman![]()
O nedir?724|\/||*

Abd de kazandıktan sonra ben bunu açıklayacam şifreli verdim sadeceO nedir?![]()

Kazandıktan sonra açıklamak harikaymışAbd de kazandıktan sonra ben bunu açıklayacam şifreli verdim sadece![]()

Şifreyi bir uygulamada yazacam uygulama ise ne olduğunu açıklayacak yani değiştirme ihtimali yokKazandıktan sonra açıklamak harikaymış![]()

Hangisi işte onu söyleseneŞifreyi bir uygulamada yazacam uygulama ise ne olduğunu açıklayacak yani değiştirme ihtimali yok
Şifre bir isim ya trump yada clinton yani baska birsey değil

Aynen. Dünya için ClintonO zaman kılintının kazanması daha iyi olur diyebilir miyiz?
Söyle o zaman![]()

Haydi kılintın teyze dünyaya demokrasi getirAynen. Dünya için Clinton
Trump gelirse dünya Bush zamanına döner.
Gerçi göstere göstere veya gizli gizli Amerika her zaman savaşta zaten

Abi saygısızlık etmek istemem ama bu lafı duyunca aklıma şu karikatür geliyorYa aslında bakma Clinton mı Trump mı diye bir soru yok işin özü.
Yani yeni Başkan daha süreç başlamadan bile bellidir.
Seçim meçim hikaye.
Tepedeki gizli eller kimi isterse o Başkan olur. Amerika'yı başkanlar yönetiyor gibi görünsede öyle değil. Daha büyük eller onları maske olarak kullanır
Piyasa uzmanları Clinton diyor ama belli olmaz.

Hey AllahımAbi saygısızlık etmek istemem ama bu lafı duyunca aklıma şu karikatür geliyor

Kılintın gelsinde dolar düşsün bari be abiHey Allahım![]()


BakıcazzKılintın gelsinde dolar düşsün bari be abi![]()
Estağfurullah abiBildiğim dersi bana anlatma diyorsun yani![]()

Ben anlamam abi kılintın deyze gelecek dolar düşecek. Söz verdinBakıcazz

