Hıdrellez De Roman Ateşi şenliği Düzenlenecek

Sponsorlu Bağlantılar

Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
Hıdrellez De Roman Ateşi şenliği Düzenlenecek
İZMİR (A.A) - 29.04.2006 - İzmir'de, hayallerin resmedilip körfeze
atıldığı geleneksel baharı karşılama kutlamalarının, ''Hıdırellez'de
Roman Ateşi Şenliği'' adı altında gerçekleştirileceği bildirildi.
İzmir Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada, şenliklerin 4
Mayısta başlayacağı, kentin renkli kutlamalara sahne olacağı
belirtildi.
<div align="center"></div>
Kordon Vasıf Çınar Meydanı&#39;nda, Kutup Dalgakıran&#39;ın fotoğraf
sergisiyle başlayacak olan kutlama etkinlikleri kapsamında, saat
14.00&#39;te Atatürk Kültür Merkezi&#39;nde, &#39;&#39;Dünden Bugüne Romanlar&#39;&#39; konulu
söyleşinin gerçekleştirileceği ifade edildi.
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu ve Romanlar
Federasyonu Başkanı Özcan Pulcu&#39;nun konuşma yapacağı söyleşiye,
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyoloji Bölümü Öğretim Üyesi Suat
Kolukırık ve Gazeteci Nazım Alpman konuk olacak.
Aynı akşam saat 20.30&#39;da ise İzmir Sanat&#39;ta Yönetmen Emir
Kustarica&#39;nın &#39;&#39;Çingeneler Zamanı&#39;&#39; isimli filmi gösterilecek. Aynı
film, 5 Mayıs Cuma günü 11.30, 14.30, 17.30 ve 20.30 seanslarıyla
İzmirlilerle buluşacak. Tüm gösterimler ücretsiz olacak.

-GECE YARISI ATEŞLER YAKILACAK-

5 Mayıs Cuma günü ise saat 19.00&#39;da Konak Meydanı&#39;ndan Gündoğdu
Meydanı&#39;na kortej düzenlenecek.
Daha sonra Gündoğdu Meydanı&#39;nda başlayacak konser öncesinde
Örnekköy İlköğretim Okulu öğrencilerinden oluşan &#39;&#39;Roman Ateşi
Grubu&#39;&#39;, İzmirlilere gösteri sunacak.
Şenlik, Yıldız İbrahimova, Hüsnü Şenlendirici ve Kibariye&#39;nin
vereceği konserlerle devam edecek. Saatlerin gece yarısını gösterdiği
sırada &#39;Hıdrellez 2006&#39;ın ateşleri yakılacak.
(SBL-KUB-DÜR)

İSTANBUL da ise....


Ahırkapı&#39;da Hıdrellez Şenliklerine H o ş g e l d i n i z &#33;


Bu yıl da 5 Mayıs gecesi, 19.00&#39;dan 00.30&#39;a kadar,
Ahırkapı sokaklarında, Yiyecek ve müzik eşliğinde
"İlkyaz Bayramı" ya da "Hıdrellez" şenliğinde buluşuyoruz &#33;


Bu yıl yedincisini yaşayacağımız şenlikte yine dileklerimizi "Nahıl"lara asacak,
ya da içimizde tutup, gecenin sonunda ateşlerin üstünden atlayacağız...

B e k l e r i z...


Eminönü Belediyesi, Eminönü Sivil Toplum Girişimi
İBB Turizm Atölyesi, Kültür A.Ş., İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü işbirliği ile
İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve
İstanbul Valiliği&#39;nin değerli destekleriyle


12:12 29/04/06
 

Benzer Konular

HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
395
HeiLmasTer®
Haydar
Cevap
1
Görüntüleme
454
x-scarface
TuRkiShCowboy
Cevap
5
Görüntüleme
626


Üst Alt