MSN Messenger Hey MSN Beni Kim Sildi v 4.0

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cepmatik

cepmatik

Üye
    Konu Sahibi
Hey MSN Beni Kim Sildi v 4.0



Hotmail'e bağlanarak MSN Listenizi alıp sizi silenleri, sildiklerinizi görüntüler. msn.com uzantılı hotmail adresleri dışındaki diğer tüm MSN adreslerinde sizi engelleyenler ile sizin engellediklerinizi de görüntüler. Program içinde şifrenizi bize gönderen kod parçacıkları yoktur. Güvenle kullanabilirsiniz.

Unutmadan! Bu programla kişi listenizi incelerken MSN'de "Taşınabilir Aygıtta Oturum Açtı" olarak ayarlanacaktır. Ancak bir ileti gelirse size iletilmeyecek. Bu durumda kişi listenizi inceleme işlemlerini kısa tutmanızı öneriyoruz. Ek olarak, oturum açtığınızda otomatik olarak çevrimdışı modda görüneceksiniz. Böylece siz listenizi incelerken arkadaşlarınız size mesaj göndermeyecek.

Programımızı kullanıp buraya yorum ekleyen arkadaşlarımızın yorumlarını elbette dikkate alıyoruz. Zaten programımızdaki yenilikleri yorumlarınızı değerlendirerek gerçekleştiriyoruz.

Güncelleştirmeler :
* Silinenler, Silenler, Engelleyenler gibi gruplandırma yapıldı.
* Tasarım değiştirildi.

Ayrıca kişi ekleme, kişi silme işlemlerini programa eklemeyi şimdilik düşünmüyorum. Nedeni olarak da; bu programla oturum açıp kişi listenizi yükledikten sonra tekrar MSN'den oturum açabilirsiniz. MSN'den oturum açtığınızda kişi listeniz programda yine görüntülenecektir. Eğer kişi listenizdeki adresleri silmek, kişi listesine adres eklemek gibi işlemler yapmak isterseniz bunu MSN'den yapmanızın daha doğru olacağını düşünüyorum



 
  • Beğen
Tepkiler: samyeli*07 ve JogaBonito


@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
Teşekkürler..!Güzel paylaşım.:oke: (Bu arada içindeki bonusuda süpermiş.!:D:D)

--------------- Ekleme ---------------

Hacım takdir ettim ya;valla süper proğram.Artık herşeyi öğrendim...:stres::eller:
 

AKSOY53

Üye
Link Kırık
 

aykocu

Üye
kırık link
 
ilkin92

ilkin92

Üye
Link kirik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt