benim hesabada girdiler fazla olmadı ismimi veysel diye kullandığım operatorü turkcell-vodafone-avea diye telefonu iphone 4 diye değiştirmiş ben yeni hesap açtım adminle görüştüm saolsun yardım etti de aldım hesabımı bide üstüne üstlük hesabıma girdikten sonra forumdan uzaklaşma seçeneğini seçmiş kim girdi şifremi nerden buldu hala bilmiyorum