Herzamanki Gibi Öneri

Sponsorlu Bağlantılar

Luck Star

Luck Star

Üye
    Konu Sahibi
Herzamanki Gibi Öneri
Beylet selmun aleyküm öncelikle. Birşey danışmak için yine konu açmış bulunmaktayım.

2013 mayıs media markt tan alınmış ipod touch 32 gb mavi var elimde 0 dan farksız kılcaz çizik bile yok sadece menü tuşu yumuşadı haliyle ve kulaklık beyazlığı birazcık karardı.

Ürünü mayısta 780 tl ye aldım 16 ay daha garantisi mevcut.

Sahibindene satmak için 675 e koymuştum 650 ye düştüm şuan 600 tl ye almak isteyen var sizce ne yapmalıyım. Para sıkıntım yok ama 6 aylık üründe 180 tl düşmek içime oturuyor :(

Ne yapmalıyım yardım değeri nedir bilen duyan varsa msj bu arada telefoncularda sıfırı 650 tl ye satan var ne ayaksa onlar nedir. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler


Birdr anket ekliyorum eğlencesine... İyi geceletyardımınızı bekliyorum saat 13:00 da satıcam
 


GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Hocu 2-3 hafta kullanmamışsın tam 6 ay kullanmışsın. O yüzden 180 TL inmek yanlış değil bence. 600'e sat gitsin. Hem bu adamlar manyak mı 780 TL'ye sıfırı varken 100 TL daha az verip 2. elini alsın?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
    Konu Sahibi
Hocu 2-3 hafta kullanmamışsın tam 6 ay kullanmışsın. O yüzden 180 TL inmek yanlış değil bence. 600'e sat gitsin.


teşekkür ederim... tereddütüm ondan değil sıfırı mediada yine 850 diğer yerlerde 900

ancak şuda var imei sıkıntısı olmadığındna yurt dışı mal da lınır onlar 650 tl sıfır :)

peki sürekli bu tarz telefon kullanan biri olarak androidden memnun kalırmıyım sence LG G2 hatta :D . iyi geceler bu arada
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Peki :)

Evet tabi ki kalırsın. Sana da iyi geceler :)
 
kezban yenge

kezban yenge

Üye
Sat bence lg g2 her türlü götürür.Fakat 600 bana göre az.Eğer ki dediğin gibi sıfır gibiyse.Pazarlığı sıkı yap ;)
 
Luck Star

Luck Star

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: kezban yenge


Üst Alt