Luck Star
Üye
Herzamanki Gibi Öneri
Beylet selmun aleyküm öncelikle. Birşey danışmak için yine konu açmış bulunmaktayım.
2013 mayıs media markt tan alınmış ipod touch 32 gb mavi var elimde 0 dan farksız kılcaz çizik bile yok sadece menü tuşu yumuşadı haliyle ve kulaklık beyazlığı birazcık karardı.
Ürünü mayısta 780 tl ye aldım 16 ay daha garantisi mevcut.
Sahibindene satmak için 675 e koymuştum 650 ye düştüm şuan 600 tl ye almak isteyen var sizce ne yapmalıyım. Para sıkıntım yok ama 6 aylık üründe 180 tl düşmek içime oturuyor
Ne yapmalıyım yardım değeri nedir bilen duyan varsa msj bu arada telefoncularda sıfırı 650 tl ye satan var ne ayaksa onlar nedir. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Birdr anket ekliyorum eğlencesine... İyi geceletyardımınızı bekliyorum saat 13:00 da satıcam
2013 mayıs media markt tan alınmış ipod touch 32 gb mavi var elimde 0 dan farksız kılcaz çizik bile yok sadece menü tuşu yumuşadı haliyle ve kulaklık beyazlığı birazcık karardı.
Ürünü mayısta 780 tl ye aldım 16 ay daha garantisi mevcut.
Sahibindene satmak için 675 e koymuştum 650 ye düştüm şuan 600 tl ye almak isteyen var sizce ne yapmalıyım. Para sıkıntım yok ama 6 aylık üründe 180 tl düşmek içime oturuyor
Ne yapmalıyım yardım değeri nedir bilen duyan varsa msj bu arada telefoncularda sıfırı 650 tl ye satan var ne ayaksa onlar nedir. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Birdr anket ekliyorum eğlencesine... İyi geceletyardımınızı bekliyorum saat 13:00 da satıcam
. iyi geceler bu arada