HerYöne Bombası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
HerYöne Bombası
HerYöne Tarifelerde Büyük İndirim

1 Ekim'e kadar bireysel faturalı HerYöne150, HerYöne300 ve HerYöne500 Tarifeleri'ne gelin, yurtiçi her yönü süresiz indirimli arayın!
HerYöne Tarifelerle ilgili bilgi almak için

Tarife Ücretsiz Süre Mevcut Tarife Ücreti İndirimli Tarife Ücreti HerYöne150 150 dk. 19 TL 15 TL HerYöne300 300 dk. 36 TL 29 TL HerYöne500 500 dk. 49 TL 39 TL
İndirimli aylık ücretler kalıcı olup, 1 Eylül - 1 Ekim 2009 tarihleri arasında tarifeye yeni abonelik veya numara taşıma yoluyla kayıt olan yeni aboneler için geçerlidir. Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Tarife dakikaları yurtiçi aramalar için geçerlidir. Kullanılmayan dakikalar bir sonraki aya devretmez. Ücretsiz sürelerin aşımında yurtiçi her yönü arama ücreti KDV ve ÖİV dahil 23 Kr/dk.'dır.
 
Tepkiler: <~STaT!c-X~>
fena değil ama altyapı sorununu çözsünler ilk önce.
 
buna bombamı diyosunuz
en iyi Vodafone
 
cekip de arama yapmadiktan sonra isterse tumkainat tarifesi cikarsin ne ise yarar ki?
 
    Konu Sahibi
Benim burda gayet iyi çekiyor!
 
ben cekmiyor demedim ki. cekiyor gibi gozukup arama yapmiyor
 
ben cekmiyor demedim ki. cekiyor gibi gozukup arama yapmiyor
saka gıbı ama dogru ankaranın gobegınde telefon cekerken arama yapıorum aramıo yahu resmen saka gıbı
 
avea zaten basli basina bi saka,adi var hizmeti yok.tam devlet isi
 

XaRFaX

Üye
ben pek cazip birşey göremedim bu tarifelerde.turkcell bile aveadan daha pahalı bir op. olmasına rağmen kamu tarifesi daha cazip.hala
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...