herseye zam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

phasan

Üye
    Konu Sahibi
herseye zam
arkadaşlar vodafone durmadan tarife olsun net paketi yada sms olsun hep zam yapıyor yeter artık
 

phasan

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar vodafone herseyin kolayı var dedi bekledik 7.99 tl aylık cepnet 9.99 yapıyor

- - - Eklendi - - -

eee ne yapacaksın mecbur zamlara katlanacaz baska yolu yok

öyle diyonda sadece cepnet pahalı sms konusma cepnet olsa iyi olur
 
7.99 ucuz deniyo ama bence pahali onun hakki 5 lira kalite olayi sifir
 

akondd

Üye
müşteriyi soğuttur kendinden numara taşımak haliyle kaçınılmaz olur bence
 

furkdada

Üye
2 tl arttırıyo fiyatı o zaman bu artışın hakkını versin 100 mbtan sonrasını 96 yerine 256 filan yapsın
 

S.c.k.N

Üye
Yahu adamlar cepnet kullanmasınlar diye uğraşıyorlar siz madem fiyat arttı hızda artsın istiyorsunuz adamlar cepneti ucuz yaptıklarına pişman oldular
 
Benzine zam
Mazota zam
internete zam
hani bize ..
 
Yahu adamlar cepnet kullanmasınlar diye uğraşıyorlar siz madem fiyat arttı hızda artsın istiyorsunuz adamlar cepneti ucuz yaptıklarına pişman oldular

Madem onlar cepnet kullanılmasın diye uğraşıyo bizde bedava kullanırız vodafon aylık cepnetı ilk kaldırdığından beri ki 7 ay olmuştur -tabi sonradan geri getirdiler ama - h@ndler kullanıyorum çok ta memnunum.


- - - Eklendi - - -

Benzine zam
Mazota zam
internete zam
hani bize ..

Gerisini biliyorum yaşlı bi amca söylüyo
 

phasan

Üye
    Konu Sahibi
vodafone ne yapmaya çalışıyor acaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...