H0lligan
Üye
esprine güldüm farkındaysanBilerek yazdığımı çakmışsındır o halde
![]()

esprine güldüm farkındaysan![]()

ilan ciddi mi?tamam anlaşıldı alıcı yok konu kilitlensin

Evet.ilan ciddi mi?![]()
Yerli üretimçakma gibi duruyor orj. olsa alırdım![]()

parçaları çinden getirip burda birleştirip %100 yerli üretim mi diyorsun sn deEvet.
Yerli üretim![]()

Ciddi malı beğenmediysen almazsın fotoğraf koydum zaten kötüleene gerek yokparçaları çinden getirip burda birleştirip %100 yerli üretim mi diyorsun sn de![]()
![]()
bu arada kimsenin ciddiye alacağı bir ilan olduğunu sanmıyorum

yapma ya.Evet.
Yerli üretim![]()
kusura bakma la.
bölümün amacına uygun mesaj yazdık. ciddi bir bölüme konu aç, bu konunun ilk mesajına da ciddi konunun linkini at. reklamın iyisi kötüsü olmaz. 
