Herkese tekrar merhaba :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yasminozz

Yasminozz

Üye
aa hoşgeldinn habeci abi...bende pek giremiyorum siteye ama arada sırada da olsa mutlaka takip ediyorumm..umarım karşılaşırız bigün sitede... ;) :) :) :)
 


elmyra

Üye
abii bakk burdaaa hoşgeldin konuları eskisi kadar kısa sürmüyor haberin olsun artık biz sana 1 sene kadar daha hoşgeldin derizzz bu konuda :naughty::naughty::naughty::naughty:
 
neslein

neslein

Üye
ben tanımıyorum henüz yeni üyeyim hosgeldiniz iyikide gelmişsiniz yazılanlara bakılırsa kendinizi cok sewdirmişsiniz
 
curunan

curunan

Üye
kardeşim hoşgeldin eskilerden birini görmek çok mutlu ediyor insanı :heyo:
 
Ozan

Ozan

Admin
:yuru Bu kadar iyi mesaj yazılması, herkese nasip olmasa gerek gerçekten Necmettin Abi.
 
Haberci

Haberci

Üye
    Konu Sahibi
Ya arkadaşlar ben neymişim yaaa :) Mum dibine ışık vermezmiş derler ya, ben de kendimi anlamamışım demek ki :) yaw bi insan bu kadar mı megolaman olur canım :) Ben de sizleri çok seviyor ve çok da özlemişim.Bu konu hoşgeldin,hoşbuldukla sürüp gideceğe bnzer :) Bi fırsatını bulsam da hal hatır sormalara geçsek diyorum ama :) o da olur inşallah bir gün :) Tekrar hepinize teşekkür ederim,sıcak ilginizden dolayı. :) Çok mu güldüm ne,çenem ağrıdı inanın :)
 
POWER

POWER

Üye
Abi imzan bize maziyi hatırlattı Maxicep v1 :agla
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
Aleyküm Selam
hoşgeldin:)
 
c3r3n

c3r3n

Üye
hoşgeldin abi.. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt