Ya arkadaşlar ben neymişim yaaa

Mum dibine ışık vermezmiş derler ya, ben de kendimi anlamamışım demek ki

yaw bi insan bu kadar mı megolaman olur canım

Ben de sizleri çok seviyor ve çok da özlemişim.Bu konu hoşgeldin,hoşbuldukla sürüp gideceğe bnzer

Bi fırsatını bulsam da hal hatır sormalara geçsek diyorum ama

o da olur inşallah bir gün

Tekrar hepinize teşekkür ederim,sıcak ilginizden dolayı.

Çok mu güldüm ne,çenem ağrıdı inanın
