herkes telefon geçmişini paylaşsın

Sponsorlu Bağlantılar

mrtsyn

Üye
5110 en az 3 sene kullandım 3310 da 2 sene idare etti. sonra küçük bir tel aldım, yine nokia. sonra 6280 kullandım, o bozulunca yerine yeni telim can dostum, bir telefondan fazlası 3600 slide aldım. çok şahane telefon, yakında kullanmayı da öğrenince şahane olacak
 


grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
eric 337 1999-2000
" "t10
" "t28
" "a1018
nokia 5110
" " 3210
" "3310
" "7510
" "6630
" "6600
" "n70
" "n72 +motorola c200
o kadar galiba
 
handful1907

handful1907

Üye
nokia 2100
nokia N73
 
corchy

corchy

Üye
1100,e250,6600
 
dersimli.h

dersimli.h

Üye
alcatel
ericsson t10
kenwood
3310
motorola c200
2300
siemens cx65
n73 me
 
n95eray

n95eray

Üye
n serisinden kullandım bir kaç model var n70 cok mükenmel bi telefon ekran çözünürlüğü yüksek olsa kamerası 2megapixel olmasına rahmen cok kaliteli gelelim n73 bazı abartan arkadaşlar var n73 evet kaliteli kamera var ama 2gb kart taktığınızda kamera yavaşlıyor ve tel zamanla yavaşlıyor sesi cok cıkyor ama cızırtılı oluyor yani tisli benden size tavsiye n95 düz cünkü sandisk n95le uyumlu 16gb clas6 kart cıkarttı ve n95 8gb yeni modelini geçtive n96 harika
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
Hocam konuyu saptırmışsın yaa, hayat hikayesi değil tel özgeçmişi:oke:

  • Oyuncak telefon
  • motorola 2288
  • ericsson abin18
  • Nokia 3510i
  • Nokia 6600
  • Nokia N70
 
mami24

mami24

Üye
3510
5300i
6610
n70
n73
 

natres22

Üye
alcatell one tuch max :D
ericson 688-t10
nokia-3310-5110-1100-1101
nokia 8210-8310
nokia 6630 kral telefon 1o numara telefon :d
ve şuan nokia 3600 slide kullanıyorum
 
arslansem

arslansem

Üye
3210 :) 8210 6600 :)
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
6600 3-4 sene kullanıldı.
330-T yeni aldım.
çok kısa oldu dimi
 
EFECEL

EFECEL

Üye
siemens a70
nokıa 1100
samsung b130
nokıa 6103
samsung d840
samsung e900
samsung d880 duos
nokia 3600 slide
sony ericsson s500i
sony ericsson w580i

bunları kullandım.
 

hakan5082

Üye
2600
6260
SE k750i
n70
n93i şuan kullandığım
 
qwerty001

qwerty001

Üye
1- NOKIA 6110
2- NOKIA 6150
3- NOKIA 8800
4- NOKIA 7110
5- NOKIA 8210
6- NOKIA 8310
7- NOKIA 7650
8- NOKIA 6600
9- SAMSUNG E900
10- SAMSUNG D900i
11- NOKIA N95 8GB
12- ???
:hmmm
 
ankaalper

ankaalper

Üye
Panasonic GD92 / NOKİA 3410 / NOKİA 6670 / NOKİA 6230 / NOKİA N 72 :oke:
 
TopFury

TopFury

Üye
Ericsson GA628
Motorola E365
Samsung(???)
Nokia 6600
Nokia 6630
Nokia N72
Nokia N73
Nokia N93
Sony Ericsson W810i
Sony Ericsson M600i
Nokia N93(halen)
Nokia 6300(halen)
Hedef:N96
 

Mebuchadnezzar

Üye
ilk olarak panasonic ericsson nokia motorola sonyericsson lg samsung general mobile ve anycool markalarının toplamda 19 modelini kullandım nokiadan vaz geçilmeyecegini anlayıp n70 aldım n70i satıp n96 ve anycoolun 3x optik zoomlu modelini almayı düşünüyorum
 
caner90

caner90

Üye
ERİCSSON T10
SONY ERİCSSON T300
SONY ERİCSSON W810i

NOKİA 8800 CARBON ARTE

NOKİA N73 ME

SIRADA İPHONE WAR :D
 
carom_

carom_

Üye
ilk 6600 aLmıştım Sonra Bozuldu n70 music edition aldım...N95 8gb çıktı Cok Hoşuma gittmişti Fakat n70 music edition satamadım ekstraadan da 3220 almıştım..
 

dj_ibo

Üye
siemens sx1
nokia 7610
sony ericsson k 750i
sony ericsson k 790i
 


Üst Alt