5110 en az 3 sene kullandım 3310 da 2 sene idare etti. sonra küçük bir tel aldım, yine nokia. sonra 6280 kullandım, o bozulunca yerine yeni telim can dostum, bir telefondan fazlası 3600 slide aldım. çok şahane telefon, yakında kullanmayı da öğrenince şahane olacak