Herkes Ruh Halini Yazsın

Sponsorlu Bağlantılar

loss_pain

loss_pain

Üye
canım sıkkın
 


EroL

EroL

Emekli Yönetici
rehabilitasyon dayım
 

Sidretül Münteha

Üye
Küstah :pro:
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bomb*k ...
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
paramparça dağılmış, kendimi toplamaya çalışan bir ruh hali
 
huri$

huri$

Üye
yalniz herzaman oldugu gibi
 
unrivaled

unrivaled

Üye
huzurlu
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
huri$

huri$

Üye
yalnizim yaa evet yalnizim
 
huri$

huri$

Üye
iyi hadi biraz tuhaflik vardi ama geciyo galiba ya
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
sonbaharda rüzgarla savrulan sararmış yaprakların hışırtısı, batan güneşin etrafa verdiği hüzünle birleşince ortaya çıkan yanlızlık ve çaresizlik duygusunu, harabe bi evin balkonunda izleyen ufak bir çocuk gibiyim.
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kimseye gereğinden fazla değer vermemek lazım ... Süperim :)
 
huri$

huri$

Üye
bugun guzel ba$ladi ya bakalim devami nasil olur iyiyim
 
MUHAMMED ENES

MUHAMMED ENES

Üye
Allaha şükürler olsun gün iyi başladık işallah nice güzel günler görürüz son nefesimize kadar tabi ...
 
huri$

huri$

Üye
cok $ukur
 

Sidretül Münteha

Üye
Nefret !!!
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Değişikimsi :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
Anormal
 


Üst Alt