Herkes Ruh Halini Yazsın

Sponsorlu Bağlantılar

TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
asi ...
 


huri$

huri$

Üye
kalabalik içinde yalnizim
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Cilecash51 güle güle ....
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Melek bu üyeyi takip et rütbesi değişebilir birazdan ;)
 

Sidretül Münteha

Üye
Tamam Kada Yönledirme Yapcam Şimdi

--------------- Ekleme ---------------

Çekemeyenler Anten Taksın Be Melek.. :)
Sağol Mustafaa :)

Pozitif :pro:
 
huri$

huri$

Üye
ellerine saglik mustafa copleri atmi$sin tertemiz olmu$ burasi oh :) be
ruh halim cok guzel bugun ortam temiz olunca boyle oluyo
demi melek
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Sabah saat 05.00 lere kadar maxicep te takılınca insan uykusuz kalıyor,ruhum uyumak istiyorrrrr:)
 
huri$

huri$

Üye
e uyu o zaman huseyin sabah 5 e kadar beklemi$sin $imdi biz bekleriz sen uyu karde$im:)
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
çevrimdışı
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Erkenci...
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Sıkkın!
Beklemekten nefret ediyorum.
 
huri$

huri$

Üye
mutluyum cunku saglikliyim
 

Berlin Boleyn

halsiz çünki hastayım...
 
arslansem

arslansem

Üye
Ezberci :pro: ruh hali olmadı herhalde ama :ehe
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
savaşta silahının mermisi bitmiş bir asker gibi
 
huri$

huri$

Üye
ruh halim yok ruhsuzum bu aksam
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Eh işte :ss
 
huri$

huri$

Üye
oyyle birilerin gelmesini bekleyen bir ruh hali içersindeyim
 

Sidretül Münteha

Üye
Agresif.
 

Berlin Boleyn

melankolik...
 


Üst Alt