Çünkü sınıfta genelde 05 kullanıolar ben 07 kullanıyom ama yinede giriyomuhahah
iqrenç espri yapmakk![]()

Çok güzelse modasının geçmesini beklerim 
Çünkü sınıfta genelde 05 kullanıolar ben 07 kullanıyom ama yinede giriyo![]()




Müzik dinleyerek ders yapmak.. Dinlemeyince anlayamıyorum ya.. Zaten çalıştığımızda yok ya işte..



3 bant oynamak pc tamiri![]()
güzelARABAYLA EL FRENİ ÇEKMEK ÇOK GÜZEL YAN VERİYOOO![]()
Yamaç Paraşütüyle Ali Dağının Tepesinden atlamakkk..


ilginnnç
