kol@j
Üye
herkes gsm operatörüne talepte bulunsun neyi mi?
forumu bırakın, memlekette cep telefonu kullanmayan yok...
şu gsm operatörlerine bir konu da tavsiye de bulunsak...
1. fatura detaylandırma ücreti... göze görünür bir değeri yok ama aldığım hizmetin detaylarını bana vermek zorunda değil mi...
fatura kesen firmalar kendilerindaen alınan malların listesini hazırladıkları için fazladan ücret talep etmiyorlar...
ayrıca elektronik faturalama sisteminde kağıt ve posta masrafı yok...
herkesten üç beş toplayarak... Allah kerim turizm den sebepleniyorlar...
kotalı aramalarda şu kadar dakika b,izim operatör bu kadar dakika öbürleri diyorsa...
onların dakikalık ücreti ona göre hesaplanabilir...
mesela
bizim operatör 6 kuruşa geliyor...dakikası bitti... 6 kuruştan devam etsin...
öbürleri 15 kuruşa denk geliyor... dakikası bitti oda 15 kuruştan devam etsin...
2. paket konuşma tarifelerinde kota aşım ücreti şukadar...
mesela
15 tl ye 50 dakika paketi var... heryöne
bu dakikası 10 kr. geliyor...
150 dk. dolunca ayrı tarifele şuraya şu kazık, buraya bu kazık...
kota dolunca da dakikası 10 kuruştan devam etse müşteriyi kazanmak olmaz mı?
3. 3g veri paketlerinde de uygulanabilir
mesela 2 gb 30 tl ise aylık
1 mb. 1,48 kr oluyor...
kota aşımında da 1mb 1,48 kr olsa daha adil olmaz mı?
size diyecekleri şudur "bey efendi/ hanım efendi böyle bir uygulamamız yok ki?"
sanki Allah'ın emri...
yöneticilere bildirmek üzere tavsiye de bulunmak istediğinizi muhakkak söyleyin...
bir ay sonra takip edin...
bununla birlikte... fax numarasını alıp dilekçe fax çekin... dilekçe de telefon numaranızı da muhakkak belirtin... bir ay sonra "şu tarih te şu saatte fax çekmiştim...sonuç ne oldu?"diye sorun..
operatörlerden biri uygularsa başardık demektir... diğerleri de takip eder çünkü...
yoksa kota aşımın da dakikalık ücretleri üçe beşe katlamaları çok büyük haksızlık değil mi?
hayırlı forumlar....
şu gsm operatörlerine bir konu da tavsiye de bulunsak...
1. fatura detaylandırma ücreti... göze görünür bir değeri yok ama aldığım hizmetin detaylarını bana vermek zorunda değil mi...
fatura kesen firmalar kendilerindaen alınan malların listesini hazırladıkları için fazladan ücret talep etmiyorlar...
ayrıca elektronik faturalama sisteminde kağıt ve posta masrafı yok...
herkesten üç beş toplayarak... Allah kerim turizm den sebepleniyorlar...
kotalı aramalarda şu kadar dakika b,izim operatör bu kadar dakika öbürleri diyorsa...
onların dakikalık ücreti ona göre hesaplanabilir...
mesela
bizim operatör 6 kuruşa geliyor...dakikası bitti... 6 kuruştan devam etsin...
öbürleri 15 kuruşa denk geliyor... dakikası bitti oda 15 kuruştan devam etsin...
2. paket konuşma tarifelerinde kota aşım ücreti şukadar...
mesela
15 tl ye 50 dakika paketi var... heryöne
bu dakikası 10 kr. geliyor...
150 dk. dolunca ayrı tarifele şuraya şu kazık, buraya bu kazık...
kota dolunca da dakikası 10 kuruştan devam etse müşteriyi kazanmak olmaz mı?
3. 3g veri paketlerinde de uygulanabilir
mesela 2 gb 30 tl ise aylık
1 mb. 1,48 kr oluyor...
kota aşımında da 1mb 1,48 kr olsa daha adil olmaz mı?
size diyecekleri şudur "bey efendi/ hanım efendi böyle bir uygulamamız yok ki?"
sanki Allah'ın emri...
yöneticilere bildirmek üzere tavsiye de bulunmak istediğinizi muhakkak söyleyin...
bir ay sonra takip edin...
bununla birlikte... fax numarasını alıp dilekçe fax çekin... dilekçe de telefon numaranızı da muhakkak belirtin... bir ay sonra "şu tarih te şu saatte fax çekmiştim...sonuç ne oldu?"diye sorun..
operatörlerden biri uygularsa başardık demektir... diğerleri de takip eder çünkü...
yoksa kota aşımın da dakikalık ücretleri üçe beşe katlamaları çok büyük haksızlık değil mi?
hayırlı forumlar....