Xurmirac
Üye
Tam üstüne bastın![]()
Bildirim sorunu olmasa .s.s
Tam üstüne bastın![]()
miui launcher kullanıyorum bildirim sorunu yok bildirim sorunu lewanın launcherindaki task killer.dan kaynaklanıyorBildirim sorunu olmasa .s.s

DUvar kagıdını atar mısın hocamşu touchwiz(nasıl yazılıyorsa artık) arayüzünün sadece şu kilit kısmı çok iyi gerisi bok gibi
Buyur. Duvar Kağıdı - Note III Duvar Kağıtları - MaxiCephocam durvar kağıdı atarmısn
Adam sakarya da oturuyorLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Çok hoş.
