hepinize sonsuz tesekkürler!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
hepinize sonsuz tesekkürler!
yillardr sure gelen nokia maceram bugun itibariyle samsung galaxy s3 tarafindan son bulmustur.. gerek akilli cihaz gerekse eski cihazlarda hep nokia taraftariydm.. ama sgs3 tawsiyemdr.. hoscakalin.. terkrar cok saolun
 
Birşey yapmadım ama önemli değil.
 
Tepkiler: doctorrr
slm,en dogrusunu yapmissin arkadas.
 
Güle Güle Kardeş Ama Samsung'u Tavsiye Etme Bana
Sevmiyorum Samsung'u Özünde Sevmiyorum Ne Yapalım Yıldızımız Barışmadı Bi Türlü

Nokia Bana Yetiyor Kardeşim, Hadi Allaha Emanet Ol
 
Tepkiler: asigsasi
    Konu Sahibi
Ölede galaxy s3 super yaaa
 
bende değiştirecektim flahs player androidden çekileceğini duyunca vaz geçtim bakalım ilerleyen zamanlarda ne olur
 
Hayırlı olsun.güzel cihaz.bundan sonra artık flash player pek ölçü olmayacak galiba.mobil dünyanın iki büyük işletim sistemi dışladıktan sonra
 

asigsasi

Üye
Güle Güle Kardeş Ama Samsung'u Tavsiye Etme Bana
Sevmiyorum Samsung'u Özünde Sevmiyorum Ne Yapalım Yıldızımız Barışmadı Bi Türlü

Nokia Bana Yetiyor Kardeşim, Hadi Allaha Emanet Ol

bu yoruma şapka çıkarılır
 


bu yoruma şapka çıkarılır

Eyvallah Kardeşim

İlk Çıkan Simens Kameralılardan, Samsung SGH E-250'den, Sony Ericson W-810i'den İllallah Ettim

Düşün Yani İşçilik Parası Vermemek İçin 2 Ayda 1 Kırılan E-250'nin Filmini Kendim Takmaya Başlamıştım. Sarj Soketi İçin Mecburiyetten Tamirciye Gidiyordum. Tabi Sarj Soketinin Yanında Sarj Cihazıda Bozuluyordu. Anlattsam O Zamanki Dertlerimi Dağlar Taşlar Ağlar Hele W-810i'nin Joystiği Anlatmaya Gerek Yok Sanırım Bozulan Ekranı Yüzünden Telefon Hafızasına Kaydettiğim Rehberi Bidaha Toparlayamamam Daha Neler Neler

O Yüzden Kardeş Oyun Moyun Bahane Bence Nokia Şahane
 
benımde sonum böyle olucak sanıırm
 
Samsungu bende olsum olası sevmem s2 falanda çok itici geliyor kalas gibi duruyor ama s3 ayrı birşey ya samsung gibi durnuyor yakıştıramıyorum
 

erdgnblt

Üye
Burdan bende ayrılacağım ama Lumia 900 ile inşallah

Nokia Şahane. Wp Muhteşem. S^3 iyi. Samsung berbat. Android idare eder ama sevmem.
 

efeler12

Üye
bende s3 alıcaktım anasayfada bir haber çıktı s3 elinde patladı diye vazgeçtim
 

serinaga

Üye
Yaw bende çoook uzaklara gidiyorsun sanmıştım, meğer bir parmak uzağa gitmişsin. Biz hep buradayız, bekleriz çaya kahveye ...
 
allah banada nasip etsin s3 ü ya bende almayı düşünüyorum eylül gibi nokianın 1. nesillere ne kadr güncelleme gotureceiğini merak ediyom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...