Emma-Watson
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hacettepede staj imkani hatta is imkani sagliyabilir 3000 civarı aliyolar heralde hemsireler
Anladiğim kadariyla bu sene hazirlaniyosun bence suan bunlari dusunme daha iyi bir yer hedefle bence çunku hep daha assagisi oluyor
Senin için sordum maaş kademeye göre ve döner sermayeye göre değişiyormuş. 2000-2500 dedi.
Bu arada meslek dersleri çok zor ben lisedeyken onların sınıflarından çıkmazdım hiç
Kitaplarını falan kurcalardım tahtada yazılanları anlamaya çalışırdım. Hatta bi ara yazılı kağıtlarını okumaya yardım etmiştim. Fenaydı.
bende onu diyorum işte acil tıp teknisyenliği iyidir.
att ol bence hayalimdi bak
Teşekkürler ablacım sağol.eger puanin ogretmenlik yada muhendislge tutuyorsa hc dusunme sakin hemsire olma.ilerde dua edersn bana.benim 6.yilim bu ama bu meslekten emekli olamycam meslegmi cok severek basladgm halde.malesef sistem git gide kotuye gidiyor.dsardan gorundgu gbi degl hcbirsey.bakanlik hasta haklarini okadar abartmiski.adam keyfi sikayet ediyo seni.buna bir eyvallah dyorsun iki dyosun.ve sistem gt gde daha berbat hale geliyor.saglikta sddet git gide artiyor.bunu gectim kendine ayiracak vaktin yok olmuyor.ben unv hastanesndeym ayda 11 nobet tutuyorum.bu demek oluyorki 24saatlik nobetten cikip ertesi gun dinlenp ardndan yine nobete geliyorum.sosyal hayatn bitiyor.
benbu yil snava grdm unvdeyi kazandm okuyup bolum degstrcem.bu meslekte emekli olunmaz.ilerde evlenince zor oluyor cocugun olacak surekli hastanedesin.
ne diyim herkes atamasi kolay diye saglik istiyor alimi cok dogru.ama 2yil 3yil bekle mis gbi gt muhends ol ogretmen ol.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?