abandonware
Üye
Helyum bilişim müşterilerini hiçe sayıyor!!!
HELYUM BİLİŞİM RESMEN DOLANDIRIYOR!!!
Bugün (16.17.2011), Kaspersky Anti-Virüs satın aldım ve ürün kutusundan referans kodu çıktı:
*****-*****-*****-*****-*****-*****
Bu kodu
) sonra biraz araştırayım dedim ve herkesin aynı sorunla karşılaştığını gördüm ve Helyum Bilişimden şikayetçeiyim. Tövbe ettim arkadaş, bir daha lisanslı ürün kullanmayacağım, özellikle Helyum Bilişimse asla, arkadaşlar uyarıyoum kesinlikle trend micro ve kasperskyı kutu olarak satın almayın (ebay dan filan birazdaha pahalıya alırsınız yani %100 gümrük vergisi ama değer) , aktive edemiyorsunuz demedi demeyin !!! lisanslı programlara karşı resmen bir fobim oldu ya!!!
İlgililere duyrulur...



DÜZELTME:
KASPERSKYIN TÜRKİYE DİSBİRÜTÖRLÜĞÜNÜ HELYUMDAN BAŞKA BİR FİRMA ALDI. EĞER KASPERSKY KUTU ALDIYSANIZ BÜYÜK İHTİMAL BAŞINIZA BU GELECEK. ÇÖZÜM:
[email protected] ye email çekin 1,5 saate geri dönüyorlar.
Bugün (16.17.2011), Kaspersky Anti-Virüs satın aldım ve ürün kutusundan referans kodu çıktı:
*****-*****-*****-*****-*****-*****
Bu kodu
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adlı siteye girmem ve aktivasyon kodunu telefonuma mesaj olarak ve e mail adresime mail olarak atacakları yazıyordu. Formları doldurdum ve aktivasyon kodu emailinize gönderildi diye bir sayfa açıldı, bekledim... bekledim... ne gelen var, ne giden...(
) sonra biraz araştırayım dedim ve herkesin aynı sorunla karşılaştığını gördüm ve Helyum Bilişimden şikayetçeiyim. Tövbe ettim arkadaş, bir daha lisanslı ürün kullanmayacağım, özellikle Helyum Bilişimse asla, arkadaşlar uyarıyoum kesinlikle trend micro ve kasperskyı kutu olarak satın almayın (ebay dan filan birazdaha pahalıya alırsınız yani %100 gümrük vergisi ama değer) , aktive edemiyorsunuz demedi demeyin !!! lisanslı programlara karşı resmen bir fobim oldu ya!!!İlgililere duyrulur...



DÜZELTME:
KASPERSKYIN TÜRKİYE DİSBİRÜTÖRLÜĞÜNÜ HELYUMDAN BAŞKA BİR FİRMA ALDI. EĞER KASPERSKY KUTU ALDIYSANIZ BÜYÜK İHTİMAL BAŞINIZA BU GELECEK. ÇÖZÜM:
[email protected] ye email çekin 1,5 saate geri dönüyorlar.
