Hediye önerileriniz :/

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hediye önerileriniz :/
Merhaba arkadaşlar..
20 nisan benim ve kız kardeşim( 18 yaşında )in doğum günü hediye olarak ne alsam karar veremedim..

Buket çiçek mi alsam. gül felan.. yoksa kıyafetmi alsam neyse önerilerinizi bekliyorum
 

TheCower

Üye
Kardeşe en iyi hediye onun kullanacağı işine yarayacak bir hediyedir yani bana hediye alınacak olsa öyle isterim. Çiçek almamanı tavsiye ediyorum. Ne alırsın süs eşyası, toka, saç düzleyen ütü falan önerebilirim. En iyisi bir bak neyi eksik ona göre al derim.
 

Mert045

Üye

saç düzleyen ütü
 

mesela yeni laptop aldı. laptop çantası veya soğutucusu mu alsam
bu arada saç düzleyen ütü iyiymiş
 

Eykul

Üye
Bence adrenalini bol olan bir spor(parasut, ulm...) hani hediye paketleri oluyor ya.. 18 e girmis ozel bir sey olsun
 

SHS

Üye
konser bileti al 18 olmuş rahatça gitsin
 

Eykul

Üye
Kiz kardesin nasil biri ki ona gore hediye onerelim... Mesela Spa,masaj,manikur bakimi iceren bir gun de olabilir
 
arkadaşlar hepinize teşekkürler.. hediye işi halledildi. saat ve çanta aldım oda bana ayakkabı almış
-neyse bakalım bu cuma doğum günümü forumdan kimler kutlayacak
 

DDorlion

Üye
Saç bakım ürünü al bayılır kızlar
 
Vay bee Forumdan kimse doğum günümü kutlamadı !

 

enkazcı

Üye
vay bende 20 nisan abime,ablama bak be aynı gün doğmuşuz Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun abş
 

Ns_Lion

Üye
18 oldum bu nisan ayında bir kişi bile demediki doğm günün kutlu olsun

bnce 18 yaşının farkına varabileceği bir aktivitede bulun yukarda denildiği gibi konser gibi... yada AYI al kızlar çok sever yahu ayı yı .. hiç bizaman anlam veremedim ama bildiğin ayı yani ama büyük olanlarını diyorum hee bir insan boyunda olanlardan...
 

Eykul

Üye

Dogum gunun kutlu olsun onceden soylemen lazimdi

Ayi mi? Ya 5 yasindaki cocuga alsan sevinir ama 18 yasinda ki kisi sevinmez... Sadece sevinmis gibi yapabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...