paşa06.40
Üye
hd ve hdmi ile ilgili birkaç soru
arkadaslar n8 im var, hd vide oynatyo, hd oyun oynanabiliyor ama ekranı hd değil o nasıl oluyo yani oynatmasına bisey dedigim yok hd diye izlediğimiz bir video 1280x720 ama ekran çözünürlügü 640x360. Bide hdmı girişiyle tv de hd oyun oynuyorum çözünürlük hd değil 240p falandır, oynayıpta bu farkı gören varmı


