hd ve hdmi ile ilgili birkaç soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paşa06.40

paşa06.40

Üye
    Konu Sahibi
hd ve hdmi ile ilgili birkaç soru
arkadaslar n8 im var, hd vide oynatyo, hd oyun oynanabiliyor ama ekranı hd değil o nasıl oluyo yani oynatmasına bisey dedigim yok hd diye izlediğimiz bir video 1280x720 ama ekran çözünürlügü 640x360. Bide hdmı girişiyle tv de hd oyun oynuyorum çözünürlük hd değil 240p falandır, oynayıpta bu farkı gören varmı
 


23palulu23

23palulu23

Üye
sen 1080p oynatabildin mi telefonda ben dün sherlock holmes 480 p yi denedim ses desteklenmiyor dedi görüntü var ama ses yoktu sen nasıl oynattın birader :D
 
umt07

umt07

Üye
şimdi küçücük minnacık ufacık minnoş gibi tatlı 3.5 inch ekranda 1080 p li ne yapacaksın??? Hd olayı en genel olarak görüntünün gözümüze net, akıcı capcanlı görünmesi değil mi? Ee piyasadaki hd adındaki oyunlarda eski nesil oyunlarla kıyaslandığında bu farkı yansıtıyorlar. Hem 1080 piksel oyunları açabilmek hiçte kolay değildir. Radeon hd 6990 fln takmak lazım bizim symbianlara ;)
 
Silinen Üye 524728

Silinen Üye 524728

Kapalı Hesap
şimdi küçücük minnacık ufacık minnoş gibi tatlı 3.5 inch ekranda 1080 p li ne yapacaksın??? Hd olayı en genel olarak görüntünün gözümüze net, akıcı capcanlı görünmesi değil mi? Ee piyasadaki hd adındaki oyunlarda eski nesil oyunlarla kıyaslandığında bu farkı yansıtıyorlar. Hem 1080 piksel oyunları açabilmek hiçte kolay değildir. Radeon hd 6990 fln takmak lazım bizim symbianlara ;)

Arkadaşım HD denilen kavram görüntünün göze güzel gözükmesi değil, görüntünün 1280x720 piksel çözünürlükte olması demektir. HD demek sadece 1920x1080 piksel çözünürlükteki görüntü ve videoları kapsamaz. HD demek 1280x720 piksel, HD demek ise 1920x1080 piksel çözünürlük demektir.
 
umt07

umt07

Üye
Arkadaşım HD denilen kavram görüntünün göze güzel gözükmesi değil, görüntünün 1280x720 piksel çözünürlükte olması demektir. HD demek sadece 1920x1080 piksel çözünürlükteki görüntü ve videoları kapsamaz. HD demek 1280x720 piksel, HD demek ise 1920x1080 piksel çözünürlük demektir.

tmm da o çözünürlüğe çıkınca ister istemez görüntü güzelleşiyor. Hd nin ne olduğunu biliyorum. Oyunlar tabiki hd çözünürlükte değiller, olamzlarda bu nedenle hd kavramı o oyunlarda sadece telefonlar için geçerli demek istediğim telefon çözünülüğüne (640 x360) göre kıyaslandığında o oyunlar hd. Ama gerçekte değiller.
 
aleranol

aleranol

Üye
gibi birşey arkadaşım. Telefonnsanırım 1pixelini2 pixele bölüyor. Çünkü indirdiğim 720p kliplerde en net şekilde rammsteinın ateşlerini veya lordinin maskesinin burun deliğini görebiliyorum :)
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
    Konu Sahibi
sen 1080p oynatabildin mi telefonda ben dün sherlock holmes 480 p yi denedim ses desteklenmiyor dedi görüntü var ama ses yoktu sen nasıl oynattın birader :D

1080p demedim bidaha oku 720p dedim, n8 720p oynatıyor dostum :)
 

esatgelmedi

Üye
720p HD dir. 1080p ise fll HD dir. Arkadaşlar n8 hd video oynatır ama hd olarak değil ekran çözünürlüğü kadar. Ancak hd ready ya da fll hd bir ekrana hdmi yoluyla bağlanırsa hd videoyu oynatabilir. Bahsedilen hd oynatma olayı budur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt