hd oyun counter strike quake mod videolu önizlemeli

Sponsorlu Bağlantılar

tırek

tırek

Üye
    Konu Sahibi
hd oyun counter strike quake mod videolu önizlemeli
kült haline gelmiş efsane fps oyun counter strike quake1 modu
harita arası geçiş oyuna bot almak için konsolu kulanın
konsol komutları
haritalar
map dm1
map dm2
map dm3
map dm5
bot komutları
Impulse 100 yardımcı bot
Impulse 101 bot al
impulse 106
silahlar için
impulse 1 bıçak
impulse 2 tabanca
impulse 8 bomba
impulse 15 silah seç
impulse 50 sniper silahı seçili ise (görünümü)
impulse 51 sniper silahı seçili ise (görünümü) kaldır
impulse 60
kill
kurulum: quake1 klasörünu hafıza kartına atın gerekli pips kütüphanelerini kurun quake nofpu yu kurun[[video=youtube;vjqRG-ZL_oo]http://www.youtube.com/watch?v=vjqRG-ZL_oo&feature=relmfu[/video]]

 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba


Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler
 

Hasan

Üye
:tşk:

Önceden çok oynamıştım bi de rally mod var bunun :)
 
gurkanbaris

gurkanbaris

Üye
:tşk:
 

bilal66900

Üye
tesekkurlerr

---------- Eklendi @ 23:25:02 ---------- Yazıldı @ 23:23:27 ----------

deneyim bi :D
 

bilal66900

Üye
menu sistem hatasi (-1) dio
 

microcan1

Üye
ben yükledim uygulamayı açmaya çalışıyorum hiçbirşey olmuyor x plore la sys binden açmaya çalıştım yine olmadı
 
tırek

tırek

Üye
    Konu Sahibi
4shared den indirmişseniz quake 1 ıd1 klasöründen pak1 dosyasını silebilirsiniz gereksiz yer kaplıyor sonradan fark ettim:islik

---------- Eklendi @ 21:55:08 ---------- Yazıldı @ 21:36:15 ----------

ben yükledim uygulamayı açmaya çalışıyorum hiçbirşey olmuyor x plore la sys binden açmaya çalıştım yine olmadı

bunu dene
 

bilal66900

Üye
yuklemeyi sisasiyla yazin lutfen bu arada telim n73
 
tırek

tırek

Üye
    Konu Sahibi
bunu dene
yüklemelerin sırası önemli değil yanılmıyorsam n73 e uygun olanı linkteki oyunda sorun yok denemiştir bütün dosyaların yüklü olması klasörlerinde anlatığım gibi olması gerekir
 

bilal66900

Üye
kardes SDL Library 2.31.sisx guncellestırme hatası verıo sılınecek dosyasıda yok
 

tusubasa

Üye
kardeş linki yenilermisin tşk
 

tusubasa

Üye
çok teşekür ederim saygılar
 
abuzer02

abuzer02

Üye
Yav konuyu açan kardeş oyunu kurdum ama açılmıyor bi sürü sis ve sisx dosyası ve QUAKE 1 klasörü var onun içinde de bi sürü dosya var bu oyunu sorunsuz bi şekilde kuracaz yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
 
tırek

tırek

Üye
    Konu Sahibi
quake 1 klasörünü hafıza kartına kopyla tüm sisleri kur yanlız quake fpu, nofpu iki dosya olması lazım indirdiğin dosyanın içinde yoksa konunun cevaplarında quake fpu mevcut quake no fpu yu bazı telefonlar açmaz onun için quake fpu yu kurmaları lazım
 

berk12344

Üye
kardeş bende e72 var kurdum oyunda options tıklayınca atıyo şifre yazamıyorum nasıl halledebiliriz
 

Benzer Konular



Üst Alt