Haylaz Öğrencinin Kılavuzu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
Haylaz Öğrencinin Kılavuzu
Haylaz Öğrencinin Kılavuzu

Görünen kopya kılavuz istemez.

Öğrenciyi maltın sınıfa koymuşlar ille de teneffüs demiş.

Bana hocanı söyle,sana kaç alacağını söyleyeyim.

Her öğrencinin kalbinde bir beş yatar.

Öğrenci dediğin çektiği kopyadan belli olur.

Her öğrenci kendi sınıfında öter.

Kopyayı çeken sıfırına katlanır.

Sözlüye kalkan ön sıraya sarılır.

Keskin sirke küpe,uslu öğrenci sınıfına zarar.

Kitabın yenisi,hocanın eskisi makuldür.

Öğrenciyi er eden de,eriten de hocadır.

Bugünün dersini yarına bırakma.

Kopyasız öğrenci meyvesiz öğrenci gibidir.

Akıl akıldan, beş hepsinde üstündür.

Her yiğidin bir yoğurt yiyişi, her öğrencinin bir kopya çekişi vardır.

Denize düşen yılana, sınava giren kopyaya sarılır.

Üzüm üzüme baka baka, öğrenci sınıfta çaka çaka kararır.

İyi dost sınavda belli olur.
 


POWER

POWER

Üye
Haylaz Öğrencinin Kılavuzu

Görünen kopya kılavuz istemez.
Bana hocanı söyle,sana kaç alacağını söyleyeyim.
Her öğrencinin kalbinde bir beş yatar.
Kopyayı çeken sıfırına katlanır.
Keskin sirke küpe,uslu öğrenci sınıfına zarar.
Öğrenciyi er eden de,eriten de hocadır.
Bugünün dersini yarına bırakma.
Akıl akıldan, beş hepsinde üstündür.
Her yiğidin bir yoğurt yiyişi, her öğrencinin bir kopya çekişi vardır.
Denize düşen yılana, sınava giren kopyaya sarılır.
Üzüm üzüme baka baka, öğrenci sınıfta çaka çaka kararır.
İyi dost sınavda belli olur.
:) Bunlar çok güsel tuttum walla...
 
***BlackrosE***

***BlackrosE***

Üye
    Konu Sahibi
beğendiğine sevindim dostum ;)
 

UndeRqRo.uNd

Üye
Öğrenci dediğin çektiği kopyadan belli olur.
Bence kesinlikle doğru.

İyi dost sınavda belli olur.
Bunun örneklerini çokca yaşadım ,sınavda kopya vermeyen ya da veremeyenle muhabbeti keserdik.

Hatta bir söz uydurmuştum : Sıra arkadaşı 1 alıp kendisi 5 alan bizden değildir diye.
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
güzelmiş bayaa:D
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
SÜPER öğrenci olduğum yıllara döndüm sağol kardeş:ehe :ehe :ehe
 
ouSahin

ouSahin

Üye
koptumm bende çoq kopya çekiom hayatım boyunca 1 kere yakalandım :ehe
 
hacker_akbal

hacker_akbal

Üye
ben hiç yakalanmadım tabe büyük operasyonu saymazsak okulu girip yazılılarımızı düzeltioduk daa:D:D
 

muro_bey

Üye
züpperrr +rep
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
güzel yurdumun çalışkan öğrencileri bir de kendilerine göre edebiyat geliştirmişler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt