Hayırlı olsun

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun
Evet arkadaşlar yeni bölümümüz herkese hayırlı uğurlu olsun
 
Tepkiler: taptalk, CABBAR, x-scarface ve 2 diğerleri

Joker

Emekli Yönetici
Hayırlısı olsun
 
Tepkiler: Dede ve achambo
Hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun.
 
Tepkiler: Joker ve Dede

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Uyarı : Konu 3 gün sonra kaldırılacaktır.Gerekli bildiri /açıklama konusu gereken bölüme açılacaktır.
 
Tepkiler: Joker

Akıncı

Üye
hayırlı uğurlu olsun ben açacaktım ama tahir babaya kismetmiş
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Benden önce açan olsaydı hesabı kapatılacaktı

Bu konu geçici kutlama konusu olacak.Fazla bir ömrü yok yani.
 
Tepkiler: x-scarface ve Joker

Akıncı

Üye
benim hesabı kitle git bari abi
 
Tepkiler: Dede
Dedecan sende hep bizi kandırıyorsun kutlama konusu açan ceza alırmış yahu
 
Tepkiler: CABBAR

MaxiHan

Üye
Maxi linux ailesi adli konumu buraya tasiyabilir misin abi
 

Nextman

Emekli Yönetici
umarım faydalı olur
 
Tepkiler: Dede, Joker, CABBAR ve 1 kişi daha

CABBAR

Üye
Çok sağolun Hayırlı olsun

Ayrıca PC yasılım genelde açılan konular buraya taşınabilir mi?
 

MaxiHan

Üye
Benimki tasinmis, 2. Konu olarak tarihe gectim
 
Tepkiler: Dede ve CABBAR
Guzel bir bolum olur umarim
 
Tepkiler: Dede ve MaxiHan

Mobilator

Emekli Yönetici
hayırlı olsun cümleten
 
Tepkiler: Dede ve MaxiHan

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Hakan ve Serhan özellikle ikinizden çok şey bekliyorum.Linux hakkında ne biliyorsanız burda konu olarak paylaşın.Sait abi bölüm için büyük nimet zaten.Burası ile özel olarak ilgilenecek.Gözleri üzerinizde yani

Bölüm için herkes çalışacaktır bundan şüphem yok.

Bilgi paylaştıkça değerlidir diyerek tekrardan forum için hayırlısı olsun diyorum.
 
Tepkiler: Nextman ve MaxiHan
Pisikolojik baski var saka saka guzel bi hale getirecegimize inaniyorum bakalim nolacak