Hayırlı olsun iphone ios 4.1 jailbreak

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun iphone ios 4.1 jailbreak
ARKADAŞLAR HAYIRLI OLSUN 4.1 JAİLBREAK


--------------- Ekleme ---------------

Dikkat---denenmedi sorumluluk kabul edilmez

--------------- Ekleme ---------------

 
  • Beğen
Tepkiler: cixim_1905


GunahkarTV

Üye
3gs 32gb 1604 hatasi veriyor... yukleyemedim...
dfu moda aldigim zaman ise 1600 hatasi veriyor ... yapamadim yani:off:
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadasin dedigi dogru bir yerde hata yapiyoruz ama cozecegiz. Bekleyin
 
Onaryo

Onaryo

Üye
iPhone 3G 16 GB. Ben yaklaşık 5 saatten beri uğraşıyorum ve sonunda 4.1 JAILBREAK!!!! =) Ama çok uğraştırdı çok.
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Hayırlı olsun İphone'cilere :)
 
omer1739

omer1739

Üye
ya arkadasım bu jaılbreak ne oluyo acaba
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim 3g kolay 3gs zor ben dün geceden bu yana kullanmadığım yöntem kalmadı ama hep hata çözecez allahın izniyle
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
arkadaşlar
windows/system32/drivers/etc klasöründe hosts dosyası var onu worpad ile açın.eğer win 7 kullanıyorsanız sağ tıklayıp tam denetleme yetkisi verin sonra "74.208.105.171 gs.apple.com" tırnak içindeki bölümü kopyalayıp oraya kaydedin sonra yeniden restore yapmaya çalışın.ben bu hostsla istediğim fw yi yüklüyorum.
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
nadir kardes 74.208.10.249 gs.apple.com il mi değiştirelim yani

--------------- Ekleme ---------------

kardes su hosts u likte verirmisin üzerine kopyalayım
 

Schwein

Üye
beyler iphone 4 de denien varmı oluyo mu peki?
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
arkadaslar bende 3g 8gb var kısaca anlatırmısınız nasıl yapacagımı ben snowbrezle hiç yapmadım teşekkürler
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
iphone 4 ü desteklemez.
 
cmlkrc

cmlkrc

Üye
nadir üstad 4.0.1 e döndüm bi şekilde ama iphone ekranında usb resminden kurtulamıyorum bi yardım etsen 3gs 16g yurtdışı

--------------- Ekleme ---------------

yaaa bi cevap verseniz
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
arkadaşlar yaptım snowbreez yaptıgı yazılımı itunesten restore shift diyip yğkle diyorum vee ilerliyo 1604 hatası veriyo olmuyo yani ne yapmam lazım arkadaşlar
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bi çözelim resimli olarak anlatacağım bekleyin biraz
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
hakan kardeş ben yaptım yazılımıda hazırladım restore ediyoken 1604 hatası veriyor deli oldum şimdide itunesi kaldırıp yeniden kendi sitesinden bitane yükleyecem belki hallolur
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
kardeş son vuruş önemli hep hata alıyorum telefon deneme tahtası oldu çözecem ama
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
aynı kardeş ya kaç defa yüklemeye çalıştım olmadı en sonunda telde olanda çöktü yeniden 4.1 yükledim :) bin arkadaş zor oldu ama ben yaptım yazmış ama nasıl yaptıgını yazmamamış kendine müslüman :) kardeş heralde snowbreezle olmayacak bu yine en iyi si redsnowu beklemek mc olsa bende onunla yapacam ama kimsede yok windows için olanı çıkmasını bekleyecez artık bu gidişle

--------------- Ekleme ---------------

hakan kardeş biraz araştırma yaptım tam emin degilim ama bu snowrez 3g ler 3.1.2 jb li sürüm üstünde var ise işe yarıyomuş kardeş
 
hakankurban

hakankurban

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bu jailbreak kısıtlı bir jailbreak bazı model ve versiyonlarda çalışıyor bazılarında çalışmıyor birkaç gün daha beklemek gerekiyor çalışmayan sürümler için Greenpois0n jailbreak çıkacak çıkar çıkmaz buradan paylaşımda bulunacağım

--------------- Ekleme ---------------

* iPhone 2G
* iPhone 3G
* iPhone 3GS (eski BootROM) –jailbreakli olmali (eger Jailbreak Spirit yada JailbreakMe ile yapilmissa, mecburen Spirit2Pwn i üzeri iphona kuracagiz)
* iPhone 3GS (yeni BootROM) – sadece 3.1.2 ile jailbreakli olanlarda gecerli
* iPod touch 1G
* iPod Touch 2G (No-MC)
* iPod Touch 2G (MC Modell) – 3-1-2 ile önceden jailbreaklenmis olmali
* iPod Touch 3G – 3.1.2 jailbreak
* iPhone 4, iPad ve iPod touch 4G lbu tool ile jailbreak yapilamaz..
 
cixim_1905

cixim_1905

Üye
arkadaşlar sonunda oldu hata alanlar ireb ile yapmayı denesin ben yaptım oldu süper de çalışıyor iyi şanslar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt