öncelikle Hayırlı CumalarHepinize hayırlı Cumalar arkadaşlar
Yarım saatimizi ayırıp namazımızı eda edelim lütfen unutmayın 3 sefer üst üste mazeretsiz cuma namazını terkeden aklı başında müslümanın kalbi mühürlenir hepinize abi kardeş tavsiyesi bu mübarek aylarda![]()
Onun yerine öğle namazı kılabilirsin.öncelikle Hayırlı Cumalar
hocam bizim okul giriş çıkış saatleri yüzünden namaza giremiyorum çıktığım saatte ezan okunuyor fakat servis ile gidip geldiğim için cumaya giremiyorum... Bu kötü olur mu?
Hayırlı Cumalar beylerHepinize hayırlı Cumalar arkadaşlar
Yarım saatimizi ayırıp namazımızı eda edelim lütfen unutmayın 3 sefer üst üste mazeretsiz cuma namazını terkeden aklı başında müslümanın kalbi mühürlenir hepinize abi kardeş tavsiyesi bu mübarek aylarda![]()
Hayırlı cumalar mutlu yıllar
Cuma zaten hayırlıdır.Hayırlı Cumalar![]()

Cuma zaten hayırlıdır.Hayırlı Cumalar...
Günün hayırlara vesile olmasını istemek kötü müCuma zaten hayırlıdır.
Mesaj birleştirildi:
Cuma zaten hayırlıdır.

Yanlış anlamayın bu anlama gelmiyor.Günün hayırlara vesile olmasını istemek kötü mü![]()
