Hayattan Soğutan Espriler[Seçmece]

Sponsorlu Bağlantılar

'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Hayattan Soğutan Espriler[Seçmece]
Dunyanın en soğuk esprileri hacılar kendım seçmiştim bi ara. :D Umarım donmassınız.


Birgün yakmadigim her ev için bana küfredeceksiniz! (Mete Hitler) .D

Hatayi kendinde arama çünkü hatay akdeniz bölgesinde 'd 'd

Bizim evde vanayi kapat dedimmi akan sular durur'd

Sabancıda para b*k olduğu için şimdide ülke satın almış.Adıda franSA .D.D.D

En hızlı rakam hangisidir? 10. Çünkü onun arabası var .D.D -

-abi ıskender geldi.
+öff mematı ben döner istemiştim 'd

Büyük susam küçük susama ne demiş? Susamcık 'd'd

3 çeşit biber vardır.Yeşil biber kırmızı biber Justin bieber 'd 'd

-hayat dediğin nedir bilirmisin yeğen?
+yok dayı.
-Biseyide bil lan mal 'd

Kurbağaya 50 m ilerde genelev var demişler kurbağa 'varak vurak' demiş 'd 'd

Alfabe artık 28 harf çünkü Y ve K mesleği bırakıp ısmaile katıldılar.Artız olacaklarmis'd

Çok iyi göbek atan kazana ne denir ? Iyi oynayan KAZANsın 'd.D-

Disi kertenkeleye ne denir?Kertilenkele 'd'd

Kumandayi dizime vurarak çalıştırdığım günden beri kimse beni şiddetin çözüm olmadığına inandıramadı 'd.D

Sizin araba namaz kılıyomu ? Yok. Ama Renault Clio 'd'd

Artiz amcanın en sevdiği pokemon hangisidir?
-balBAZAR 'd'd

Pinhani Bir Anda şarkısını kime yazmıştır? Mehmet Ali Biranda 'd.D

Adam öldürmeye hazırım ama cinayet işleyemem 'd (Müslüm baba) 'd'd

Doktorlar nette nasıl gulerler "=Dr" 'd'd

Ya evlenirse nolur.Evliya 'd'd

Erkek erkeğe yenen yemeğe ne denir?MenEmen'd

İngilterede kraliçe yeni para bastırmış ama hiçbir erkek parayı kullanmamış neden? Karı parası yiolar demesinler diye 'd 'd

Uzayda niye beko kullanılmaz ? Çünkü beko bir dünya markası 'd'd

Yeniçeriler maaşlarını nasıl alırlar ? Sikke Sikke ;) 'd

Müzik çalar artık müzik çalmasin haramdir 'd'd

Abi geçenlerde bi galaya gittim heryer taşla doluydu.
-aaa Neyin galasına gittin?
-Bu gala taşlı gala cıngılı taşlı galaya 'd

[@@@@@@@@@] --bakın etten duvar ördüm 'd'd

Kedi uzanamadigi ciğere cem uzan dermiş 'd

Adamın biri hindistanda gezerken kafasına buda heykeli düşmüş.Başıma Budami gelicekdi demiş 'd'd'd

Turkcell kadar abaza görmedim heryerde çekiyo 'd'd 'd

Espri yapmakta kendime hakim olamıyorum ozaman savcı olym 'd 'd
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref', join_23 ve mangdaşire


cnbrs56

cnbrs56

Üye
hemen hemen hepsi soğuktu :D
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
Adamın biri hindistanda gezerken kafasına buda heykeli düşmüş.Başıma Budami gelicekdi demiş 'd'd'd

Turkcell kadar abaza görmedim heryerde çekiyo 'd'd 'd
:dondum::dondum: teşekkürler...
 
serecans

serecans

Üye
hakkatten berbatmis tesekkurler
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Teşekkürler
 
omerynd

omerynd

Üye
iğrençç
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
YesiLPeri

YesiLPeri

Üye
Çok KomiK :D :D
 
nitroux

nitroux

Üye
:aha::ah:vur:bann::ehe
 

ramazanbhrlr

Üye
birader iyi paylaşım eline sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Kurbağa ve yeniçeri esprisi mükemmel:d:
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
join_23

join_23

Üye
hepsi hoştu bence :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron

'Şeref'

Emekli Yönetici
Kurbağaya 50 m ilerde genelev var demişler kurbağa 'varak vurak' demiş 'd 'd
koptum.:d::d:



hepside soğuk gerçekten dondum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Benımde en sevdiğim kurbağa :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref'
ilsrt

ilsrt

Üye
:vur:aha:
 
'Patron

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
:) :)
 
buketcik

buketcik

Üye
güzeller.duymadıklarım da vardı.teşekkürler:D
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Patron

Benzer Konular



Üst Alt