Hayatınızda en çok isteyip sahip olamadığınız

  • 29 Eylül 2012
  • 1018 Okunma
  • 30 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ben adaletsizlige tahammül edemem kesinlikle o yüzden adalet
     
    minoo bunu beğendi.
  2. Öyle gözüm çok yükseklerde değil benim bir kaç ay önce olsa Fender Marcus Miler Jazz Bass V derdim ama bir kaç ay önce nihayetinde alabildim.Şimdi ise ne bileyim pek bir şey yok ama Surface Pro'ları bekliyorum tam entegre olabilmek için :kıskıs: Allah'a şükür öyle şu olsun diye çok istediğimde alamadığım bir şey yok.Hiçte öyle deniz kenarında pembe panjürlü bir evim olsa hayalim olmadı nedense
     
  3. Ulan John Travolta nın 10 tane jeti evınde uçak pisti varmış böle adaletin
     
  4. evcil bir hayvan :-)
     
  5. Fakat o eğer müslüman olmazsa cehenneme gidecek fakat sen üslüman olduğun için cennete girebileceksin :tebessüm:
     
  6. ehliyet ve seat leon (h)
     
  7. Ehliyeti tahmin etmiştim :kıskıs:

    :kac:
     
  8. cesaret ve özgüven
     
  9. alırsam leon gelecek köpek gibi çalışıyom :cool
     
  10. üç tekerlekli çocuk bisikleti
     
  11. hayırlı olsun şimdiden :) çok kasma yaa alıesın ehliyeti ne cahil insanlar alıyo sen ki üniversite mezunu bir gençsin bir ehliyet sınavını mı geçemeyeceksin (ver gazııı :D)


    - - - Eklendi - - -

    :aha:
     



  12. http://www.dv247.com/assets/products/42078_l.jpg
     
  13. polis olmak
     
  14. cl 65 s v12 ya da brabus cls v12 s rocket
     
  15. Ehliyet:dondum:
     
  16. ben de bunlara ek olarak bir şey daha istiyorum ama buraya yazmam doğru olmaz.
     
  17. İlgi.. hayatım boyunca hep ilgi çekmek ve diğerlerinden farklı olmak istedim.ama olamadım.diğer insanlardan hiç bir farkım yok
     
  18. üstünlük takvadadır :) :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
26/09/2018 - 13:44