Hayata Nasıl Tutunursunuz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hayata Nasıl Tutunursunuz?


Hepimizin hayata tutunma stratejileri ayrı ayrı ve çoğumuzda bu testin sonucunda göreceğiniz stratejiler birbirini tamamlar nitelikte özgün alaşımlar oluşturuyorlar. Ancak temel olarak hayata tutunma stratejimizi, içimizi en sık ziyaret eden duygu belirliyor ve bize de yaşadığımız hayatın tadına da o hakim oluyor… Bu testin amacı sizin hayata tutunma stratejinizi hangi duygunun hakimiyeti altında kurguladığınız.

 
  • Beğen
Tepkiler: kum kзđiśi ve Berlin Boleyn


Yasminozz

Yasminozz

Üye
Sabırla

Siz hayata istikrar ve sabırla bağlanmışsınız. Ne olursa olsun vaz geçmeyerek, kolay kolay adımları ve amaçları değiştirmeyerek, sabrederek başarıya ulaşılabileceğine kanaat getirmişsiniz. Bu nedenle tüm başarısızlıklar, yenilgiler geçici sizin için. Özellikle de haklılığınızdan hiç şüphe duymadığınızda, eninde sonunda sizin dediğinizin olacağını biliyor ve o anı beklerken de yaşamaya devam ediyorsunuz. Sabır ipiniz o kadar sağlam ve esnek ki, sonsuza kadar esneyebilir ve kopması için de ancak onu sizin kesmeniz gerekir. Kişiliğinizin bunca sağlam, kararlarınızın bunca net olması birazcık ürkütücü olabiliyor çevrenizdekiler için. Ama hayata tutunmak için bir sebebe ihtiyaç duyduklarında sizin yaptıklarınızı örnek almadan da edemiyorlar.


:pro::pro:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
Allah'a olan inancımla,sevgimle,sabrımla tutunurum..
 

Berlin Boleyn

bende sabırla doğru valla:oke:
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
Sabır. İstek. Azim. İnanç.

Bu kadar kısa ve öz.
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
SIMSIKI tutunurum :D
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
Aşkla...Garip bi sonuç
 
Progressivity

Progressivity

Üye
2 elim 1 de ayağımla tutunurum diyip tepki toplamak istiyorum :kop:
 
c3r3n

c3r3n

Üye
Hırsla

Siz bir yarışçısınız. Olimpiyatlar, kısa mesafeler, triatlonlar, paraşütle atlamalar&#8230; Bir grup insanı birbirleriyle yenişmeye çalışırken görmeyegörün, hemen yanlarında yer alıyor ve her konuda herkesten daha iyi olabileceğinizi göstermeye girişiyorsunuz. Hakikaten iyisiniz de&#8230; Hırsınız ve yarışma duygunuz sayesinde birbirleriyle ilgili ilgisiz pek çok alanda kendinizi geliştirmişsiniz. Ama mutluluğu yarışlarda birincilik kazandığınız zamanlarla sınırlamışsınız. Dolayısıyla genelde yarışıyor, yoruluyor, arada bir de seviniyorsunuz. Bu periyod yeterli değil. Hayatta kalmak için en iyi olmaya gerek yok&#8230; En iyi olmaya uğraşırken kaçırdıklarınızı bir görebilseniz, belki hırsınızı başka türlü yönetmeyi de göze alabilirdiniz&#8230;
 
<''Th3 ßiG ßoSs''>®

<''Th3 ßiG ßoSs''>®

Üye
:D tutunmamız yeTer.
 
SucX

SucX

Üye
Sabırla

Siz hayata istikrar ve sabırla bağlanmışsınız. Ne olursa olsun vaz geçmeyerek, kolay kolay adımları ve amaçları değiştirmeyerek, sabrederek başarıya ulaşılabileceğine kanaat getirmişsiniz. Bu nedenle tüm başarısızlıklar, yenilgiler geçici sizin için. Özellikle de haklılığınızdan hiç şüphe duymadığınızda, eninde sonunda sizin dediğinizin olacağını biliyor ve o anı beklerken de yaşamaya devam ediyorsunuz. Sabır ipiniz o kadar sağlam ve esnek ki, sonsuza kadar esneyebilir ve kopması için de ancak onu sizin kesmeniz gerekir. Kişiliğinizin bunca sağlam, kararlarınızın bunca net olması birazcık ürkütücü olabiliyor çevrenizdekiler için. Ama hayata tutunmak için bir sebebe ihtiyaç duyduklarında sizin yaptıklarınızı örnek almadan da edemiyorlar.

-------

Kısmen uyuşuyor
 

sheshe

Üye
osmanLıLar gibi kafamda taşımasamda beynımde taşıdıgım kefenimLe.ona göre yaşamak lazım hayatı,Sahip olmaya deiL,Şahit olmaya geldigimizi unutmamak lazım.)huzur alemde alem sensin peki bea..hangi alemLErdesin.):box:naughty:
 
Love Prince

Love Prince

Üye
Aşkla

Siz hayata olabilecek en güzel, derinlikli ve anlamlı duyguyla tutunuyorsunuz. Tabii ki yalnızca karşı cinse olan aşktan söz etmiyoruz. Kendinizi severek başlamışsınız bir kez işe, önünüze gelen her şeyi seviyor, hayatı nefes aldığınız her an kutsuyorsunuz. Hayatta olmanın kendisi ve ona dair her şey sizi mutlu ediyor. Gerektiğinde kederleniyor, öfkeleniyor, umutsuzluğa da kapılıyorsunuz. Ama uzun sürmüyor. Hayata duyduğunuz aşk küçücük bir uyarıcıyla yine içinizde uyanıveriyor ve kimsenin akıl bile edemediği çıkış yollarıyla halet-i ruhiyenizi onarıveriyorsunuz&#8230; Bırakın sizi romantik olmakla suçlasınlar, siz aşktan vazgeçmeyin ki o da sizi boşlamasın
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Öfkeyle

Hayata öfkeyle bağlanmışsınız. Doğrusu bir hayli yoruluyor olmalısınız. Her an köpürmeye hazır olmak pek rahat bir durum olmasa gerek. Çabuk kızıyor, öfkenizden kolay kolay da vaz geçmiyorsunuz. Sizi hayata kızgınlıklarınız bağlıyor, daha güzel, daha mükemmel bir dünyanın sizi rahatlatabileceğini düşünüyorsunuz ve bütün emeliniz de böyle bir dünya inşa etmek. Ama ne mümkün, hiçbir şey sürekli kontrolümüz altında olamıyor ki&#8230; Tamam sizi hayata bağladığı için öfkenin iyi bir işlevi de var, ama dengelenmesi gerektiğinin siz de farkındasınız. Dünyayı, onu değiştirmeye çalışmadan da sevmeyi öğrenmelisiniz&#8230; Bir şeyi severek değiştirmek, ona kızarak değiştirmekten çok daha kolay ve anlamlı&#8230;


vay be :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt