[Hayalgücünün Sınırında] İphone 6

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Jrcan1

Üye
    Konu Sahibi
[Hayalgücünün Sınırında] İphone 6


Biz İphone 5'i beklerken adamlar İphone 6'yı yapmış..
 

bydexer

Üye
Çalışma gayet başarılı,paylaşım için ama alanındaki lider markayla böylesine dalga geçmek hiç de hoş değil; dolayısıyla ben hayır diyorum.
 
Videoyu yapan o değil ki.Başka insanlar Apple ile böyle dalga geçiyor.Bundan daha beter olanları youtube'da kol geziyor
 

SHS

Üye
hayırlı olsun
 

DDorlion

Üye
hahaha gerçekten böyle olsa ne güzel olurdu ))
 
[QUOTE="ForeverAlone";4251481]İyi yapmışlar [/QUOTE]
imzandaki 2 antenli olmamış o yanlış nokiadan çalmıştır ve 350 milyon euro tazminat ödemiştir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...