.Behzat Ç.
Üye
-
Konu Sahibi
-
o mermi çapları
yanlızca ateşli silahların ruhsatı olur
mapuslara düşersin
4.5 mm iyi 5.5 çok kalın gelir bana sorarsan. Havalı tüfek markalarıyla aram iyi değil yarı otomatik sekiz atar yada beşatar falan sorsan huğuluyu önerirdim. Fişek olarak da rc yi şaşma. 32grlık 5 numara ile az avlanmadım. Abimle gecelere tarlada domuz avlardık en iyi dokuz oturaklar rcnindi. Ah ulan ah...
havalıylamı vurdunuz domuzu
- - - Eklendi - - -
bende 3tane tavşan vurmuştum ama hiç domuza sıkmadım ( yemedi )
arı yiyen kuşlar var bizim melekette havada uçarken vurmaya 'uçara' denir
onu bırakta hatsan mod 125 sniper tavsiye edermisin D:
havalı tüfek ne yav?
havalı tüfekler av tüfeği değildir
biz minik serçeleri, güvercin,... falan vuruyoruz av tüfeği olarak kullanıldiğını gördüm şimdiye kadar sen ne amaçla kullanıyon bunu?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?