Uygulama hava durumu kilit ekranı

Sponsorlu Bağlantılar

yaren_dede

yaren_dede

Üye
o yöntemi bende buldum benzeri mantık aynı prolar farklı :) sonradan aklıma geldi go weather canlı duvarkağıdı kullanıyorum zaten ve bence en güzeli sonra da canlı duvar kağıdı kullanabileceğim bi locker aradım oda sadece go locker oldu locker pro da canlı duvar kullanılmıyodu sanırım yada ben yapamadım :) neyse şimdi oldu yani aynı yöntemi uyguladım bende şimdi galaxy locker buldum daha sade ve güzel açması kolay. go biraz şarj sömürücü :) kafalarımız aynı çalışıyo demek ki :) kısacası sorunumu çözmüştüm konu gerilerde kalmış belirtmeyi unuttum :) yani galaxy locker+go weather işimi gördü :)

Aksam yada yarin bi video eklerim bakarsin nasil olmus. benim hosuma gitti boyle seninde begenicegine eminim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: najanaja


najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Aksam yada yarin bi video eklerim bakarsin nasil olmus. benim hosuma gitti boyle seninde begenicegine eminim :)
açıkçası lockerpro benim tarzım değil o locker ı sevmiyorum :) onu kullanmam şu anda kullandığımdan memnunum zaten olay aynı sanırım lockerpro da da duvarkağıdı olarak canlı duvarkağıdı seçiyosun. ardaki tek fark duvarkağıdı birimiz go weather kullanıyo birimiz weather screen :) aslında ben onuda denemiştim ama niye kaldırdım hatırlamıyorum anlık canlı hava durumunu animasyonla duvarkağıdında belirtiyomuydu o? go weatherın güzel yanı farklı animasyon temaları var istediğini kullanıyon. tabi bunda da istediğin resmi kullanıp onun üzerinde animasyon uyguluyon :) olmazsa bunu bi daha yükleyip kurcuklıyım dediğin gibi belki daha çok severim :) sen beğendiysen bende beğenirim :) az önce teşekkür etmeyi unutmuşum :) teşekkürler kardeşim bilgi için.bende sorun çıkarıyo bu pro. weather screen crashed deyip hiç açılmıyo. kullanamıyom pro versiyon olduğu içinmi acaba ama lisans hatası diye bişey demiyo sadece crashed anlamadım :)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
açıkçası lockerpro benim tarzım değil o locker ı sevmiyorum :) onu kullanmam şu anda kullandığımdan memnunum zaten olay aynı sanırım lockerpro da da duvarkağıdı olarak canlı duvarkağıdı seçiyosun. ardaki tek fark duvarkağıdı birimiz go weather kullanıyo birimiz weather screen :) aslında ben onuda denemiştim ama niye kaldırdım hatırlamıyorum anlık canlı hava durumunu animasyonla duvarkağıdında belirtiyomuydu o? go weatherın güzel yanı farklı animasyon temaları var istediğini kullanıyon. tabi bunda da istediğin resmi kullanıp onun üzerinde animasyon uyguluyon :) olmazsa bunu bi daha yükleyip kurcuklıyım dediğin gibi belki daha çok severim :) sen beğendiysen bende beğenirim :) az önce teşekkür etmeyi unutmuşum :) teşekkürler kardeşim bilgi için.bende sorun çıkarıyo bu pro. weather screen crashed deyip hiç açılmıyo. kullanamıyom pro versiyon olduğu içinmi acaba ama lisans hatası diye bişey demiyo sadece crashed anlamadım :)
Onun icin luky patcher ile yama at yada tavsiyem modlu market yukle lisans kontrolu yapmiyor :)

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
kaldırıp bida kurdum şimdi açılıyor fakat lisans hatası verdi :) iyide cihaz henüz rootlu değil :) yeni rom yüklemiştim root unu bulamadım bu versiyon romun pekte uğraşmadım henüz lazım olmuyo diye bi ara bakayım ben bida root yapayım bu mereti rootsuz olmuyo :) önceki romda modlu market vardı zaten. ama videoyu gizli yapmışsın açılmıyo :) bu video gizlidir diyo :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
kaldırıp bida kurdum şimdi açılıyor fakat lisans hatası verdi :) iyide cihaz henüz rootlu değil :) yeni rom yüklemiştim root unu bulamadım bu versiyon romun pekte uğraşmadım henüz lazım olmuyo diye bi ara bakayım ben bida root yapayım bu mereti rootsuz olmuyo :) önceki romda modlu market vardı zaten. ama videoyu gizli yapmışsın açılmıyo :) bu video gizlidir diyo :)

Root sart dostum root genel bir ihtiyac artik :)

Videoyu duzelttim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Root sart dostum root genel bir ihtiyac artik :)

Videoyu duzelttim :)
aynen :) hayırlısıyla üşenmezsem bi ara rootlucam :) vaay gerçekten çok güzelmiş animasyonu. ama bi süre deneyemicez önce şu root işini halledelim. sonra kullanırım bunu dediğin gibi iyiymiş bu pro.
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
aynen :) hayırlısıyla üşenmezsem bi ara rootlucam :) vaay gerçekten çok güzelmiş animasyonu. ama bi süre deneyemicez önce şu root işini halledelim. sonra kullanırım bunu dediğin gibi iyiymiş bu pro.

Aynen duwar kagidi zaten on numara ayarlari filan guzel.
Lockerda bildirim ozelligi hosuma gitti hicbirseyi kacirmiyor ve cihaz acikkende bildirimleri gösteriyor uzun sure vazgecilmez uygulamam olacak heralde :D
 
najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Aynen duwar kagidi zaten on numara ayarlari filan guzel.
Lockerda bildirim ozelligi hosuma gitti hicbirseyi kacirmiyor ve cihaz acikkende bildirimleri gösteriyor uzun sure vazgecilmez uygulamam olacak heralde :D
benim bildirimle işim olmuyo msjım gelmez arayanım soranım olmaz face takılmam :) o yüzden benim için gereksiz bi pro :) galaxy locker dan memnunum buda cvpsız arama msj falan bildirim gösteriyo.
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
benim bildirimle işim olmuyo msjım gelmez arayanım soranım olmaz face takılmam :) o yüzden benim için gereksiz bi pro :) galaxy locker dan memnunum buda cvpsız arama msj falan bildirim gösteriyo.

Fark yapmaz dostum cihazda hangi bildirimi görmek istiyorsan onlari gosteriyor zaten sarjada pek etkisi yok gibi ama 42mb ram yiyor :)
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
ömer talat katı
Cevap
0
Görüntüleme
2K
ömer talat katı
Bahadir_fb
Cevap
12
Görüntüleme
2K
Bahadir_fb


Üst Alt