hattım internete bağlanmıyor...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
hattım internete bağlanmıyor...
Vodafone hat aldım. Ama internete bağlanamıyorum. Nokia c6-01 kullanıcısıyım. Yardımlarınızı bekliyorum..
 

Burak

Üye
ayar iste 542 yi ara
 
    Konu Sahibi
Telefona yapılandırma mesajı geldi. KAydettim. Ama youtube dan video izlemeye girince bağlanılamadı hatası veriyor.
 

h716043

Üye
realpleyer baglantı ayarın vodafone internet olsun
 
    Konu Sahibi
Bütün ayarları yapmama rağmen yine de internetten video izleyemiyorum. Acaba hattı yeni aldıgım ve hiç tl yüklemediğimden olmuş olabilir mi ?
 

mstf_l

Üye
hatta geldiginde tl varmıydı birde baska intenet sitelerine baglanıyormu
 
    Konu Sahibi
içinde sadece hediye olarak verilen 5 tl vardı. wi-fi ile girebiliyorum. ama operadan youtube girince video izleyemiyorum. ya da facede video izliyemiyorum.
 

mstf_l

Üye
bittimi o 5 lira internete kendi hattınlamı yoksa wifiyle mi giriyorsun normalde
 
    Konu Sahibi
Hayır daha var. 3.9 tl kalmıs. wifi ile girsem bile operadan youtube girip video izleyemiyorum. vodafone bağlanılamadı hatası veriyor

----------Eklendi @ 18:15:33 ---------- Yazıldı @ 18:14:19 ----------

yani vodafone internete hiç girmiyor.
 

mstf_l

Üye
telin kendi tarayıcısından gir real player ayarınıda unutma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...